اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه مطرح کرد

عملکرد ضعیف تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات سنگین

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان سابقه‌دار و تخلفات سنگین، گفت: همین مسئله باعث تنش در سطح بازار خواهد شد.

عملکرد ضعیف تعزیرات حکومتی در برخورد با تخلفات سنگین

عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به افزایش برخی تخلفات در بازار این شهرستان اظهار کرد: این روند معلول فرایند ضعیف اجرای احکام از سوی تعزیرات حکومتی کهگیلویه است. 

وی با اشاره به پاره‌ای از تخلفات عمده در سطح بازار دهدشت، ابراز داشت: برخی از احکام که برای متخلفان به اجرا درمی‌آید، بیشتر به طنز شباهت دارد. 

اخوان با انتقاد شدید از تعزیرات حکومتی کهگیلویه اضافه کرد: تعزیرات حکومتی خواسته یا ناخواسته عامل بروز تنش در بازار شده و با برخی از مواضع ضعیف خود باعث دلسردی کسبه منصف و نیز بازرسان امور صنفی شده است. 

جرائم سنگین و احکام تعزیرات حکومتی ناچیز

اخوان خاطرنشان کرد: در خیلی از موارد به خصوص برای برخی تخلفات که از سوی تعدادی از طلافروشان انجام گرفت جرایم میلیون ریالی در نظر گرفته می‌شود، اما در عین ناباوری با جرائم حداکثر 40 هزار تومانی مواجه می‌شوند و در این بین متخلفان سابقه‌دار و گردن‌کلفت شهر فقط به ریش مردم و مسئولان می‌خندند.

این مسئول در مجمع امور صنفی کهگیلویه، اذعان داشت: سنگ بنای تعزیرات حکومتی کهگیلویه کج نهاده شده و باید تغییر اساسی در روش برخورد با متخلفان اتخاذ شود.

لزوم بازنگری در احکام صادره از سوی تعزیرات حکومتی

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه از مسئولان خواست تا به فکر چاره‌ای اساسی برای رفع مشکلات تعزیرات حکومتی باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که احکام صادره برای برخی متخلفان گردن‌کلفت به هیچ وجه رنگ و بوی فرمالیته نداشته باشند.

اخوان با بیان اینکه مسئولان و متولیان اجرای احکام باید از هر نظر فراغ بال داشته باشند بیان داشت: میزان احکامی که در تعزیرات حکومتی صادر می‌شود نگرانی‌های زیادی را به دنبال دارد و تنها باعث بدگمانی به بدنه نظام و خدمت‌گزاران راستین نظام می‌شود.

وی از مسئولان تعزیرات حکومتی خواست تا از کنار این مسئله به آسانی نگذرند و نیم نگاهی هم به وضعیت نامشخص و بلاتکلیف تعزیرات کهگیلویه داشته باشند.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول