اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی خبر داد

ارجاع 1154 پرونده بنگاه‌های اقتصادی آذربایجان‌شرقی به تعزیرات

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از ارسال یک هزار و 154 فقره پرونده از بنگاه‌های اقتصادی استان به تعزیرات خبر داد.

ارجاع 1154 پرونده بنگاه‌های اقتصادی آذربایجان‌شرقی به تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل عطاپور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به ضرورت تشدید نظارت بر کالاهای وارداتی و تولیدی علی‌الخصوص در حوزه مواد غذایی و کنترل کمی و کیفی اقلام مورد عرضه در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و پیشگیری از تخلفاتی نظیر کم فروشی و تقلب طرح مذکور همزمان با طرح نظارتی رمضان با جدیت تمام عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه با هماهنگی‌های صورت گرفته از ظرفیت تمامی دستگاه‌های استانی از جمله اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی، اتحادیه‌های صنفی بهره‌گیری خواهد شد.

وی اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته طی یک ماهه گذشته از جمله انجام 22 هزار و 288 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان و تمرکز بر اقلام پر مصرف این ایام از جمله مواد پروتئینی، زولبیا و بامیه و تشکیل یک‌هزار و 154 فقره پرونده تخلفاتی برای متخلفان و ارجاع به تعزیرات، شاهد بازاری آرام و با کمترین نوسان قیمتی در ماه مبارک رمضان امسال بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: روند اقدامات نظارتی همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت و شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش یا شکایت خود را از تخلفات بنگاه‌های اقتصادی در زمینه کم‌فروشی، تقلب از طریق ستاد خبری 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/60002/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول