اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی یک شرکت متخلف طراحی و نصب آسانسور به تعزیرات حکومتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک شرکت طراحی و نصب آسانسور به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

معرفی یک شرکت متخلف طراحی و نصب آسانسور به تعزیرات حکومتی در کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که یک شرکت طراحی و نصب آسانسور به دلیل تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است،‌ اظهار داشت: با بازرسی‌های کارشناسان این اداره‌کل از شرکت طراحی و نصب آسانسور و انجام بررسی‌های دقیق با احراز تخلف، غیراستاندارد بودن محصولات و نداشتن گواهی استاندارد این شرکت جهت برخورد قاطع و قانونی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. 

وی افزود: حکم تعطیلی این شرکت متخلف تا زمان اخذ گواهی استاندارد، پروانه طراحی و مونتاژ صادر شد.

مدیر‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: آسانسورها از چنان حساسیت و رعایت ایمنی برخوردار هستند که انجام بازرسی از آن‌ها فقط توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این شرکت‌ها باید در بازرسی اولیه و دوره‌ای، پلاک بازرسی با قید زمان را در آسانسورها نصب و گواهی ایمنی برای آن‌ها صادر کنند.

محمدی تاکید کرد: این شرکت‌ها همچنین موظف هستند گواهی ایمنی آسانسور را فقط برای آسانسورهایی که توسط شرکت‌های دارنده پروانه طراحی، نصب و راه‌اندازی هستند، صادر شود در غیر این صورت مرتکب تخلف شده و باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت عمرانی وزارت کشور، صدور پایان کار ساختمان توسط شهرداری‌ها منوط به ارائه تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از ادارات کل استاندارد استان‌ها است.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول