اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

افزایش کشف 97 درصد تخلفات توسط تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در یکسال گذشته کشف تخلفات توسط تعزیرات حکومتی در مقایسه با سال قبل از آن 97 درصد افزایش داشته است.

افزایش کشف 97 درصد تخلفات توسط تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در نشست خبری با تشریح خدمات تعزیرات حکومتی اظهار داشت: با توجه به گستردگی صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی از جمله رسیدگی و  صدور حکم راجع به تمام تخلفات صنوف، مراکز تولیدی و توزیعی، در بخش‌های بهداشتی، بازرگانی و خدماتی شامل گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از  شبکه، عدم رعایت مقررات و ضوابط بهداشتی ... همچنین در عرصه مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و ارز اهمیت وجودی این مجموعه را بیش از پیش آشکار می‌کند.

احمدی بیان کرد: از ویژگی‌های بارز این مجموعه سرعت در رسیدگی است که به تبع  منجر به تسریع در احقاق حقوق مصرف کننده می‌شود ضمن اینکه نداشتن هیچ گونه هزینه مالی برای این رسیدگی و یا اجرای حکم از دیگر ویژگی‌های تعزیرات حکومتی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: ویژگی بارز سبب شده در سال‌های اخیر شاهد فراوانی مراجعات و دادخواهی مردم از اداره کل تعزیرات حکومتی باشیم که آمار عملکرد خود گویای این مطلب است.

وی ادامه داد: این مهم سبب انگیزش بیشتر مجموعه شده که مطابق با قانون و  همسو با سیاست‌های کلی نظام و ابلاغی از سوی سازمان و با هدف ایجاد  رضایتمندی عامه و آرامش در خرید از طریق مبارزه اصولی، جدی‌تر و اثربخش تر با تخلفات اقتصادی داخل در صلاحیت تعزیرات بپردازد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اضافه کرد: رویکرد و نگرشی که در حال حاضر در این مجموعه وجود دارد تحقق بیشتر آرامش و امنیت اقتصادی در تمامی موضوعات صلاحیتی است که مستند این گفته، داخل شدن این اداره کل در کشف تخلفات است.

احمدی گفت: هرچند این مقوله نسبت به این مجموعه از ابزار و موضوعات فرعی و از جمله وظایف دیگر سازمان‌ها است. 

وی افزود: تعزیرات استان با شرکت در سه هزار و 831 گشت و بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها در سال 91 موفق به کشف سه هزار و 394 مورد گزارش تخلف شده که در مقایسه با سال گذشته از نظر انجام بازرسی 137 درصد و از نظر کشف تخلفات 97درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول