اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی تیم ملی صورت گرفت

دعوت از 2 والیبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

کادر فنی تیم والیبال بزرگسالان کشورمان دو والیبالیست از استان قزوین را به اردوی تیم ملی فراخواند.

دعوت از 2 والیبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با تشخیص خولیو ولاسکو سرمربی نامدار آرژانتینی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان، رحمان داوودی والیبالیست ارزنده آبیکی به همراه سیامک مرندی والیبالیست ارزنده قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

بنابر این دعوت داوودی و مرندی به همراه 25 ورزشکار دیگر از کشورمان به ترتیب برای حضور در تمرینات آماده‌سازی تیم‌های الف و ب کشورمان دعوت شدند تا تمرینات خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در تهران دنبال کنند.

رحمان داوودی که با حضور در مسابقات لیگ جهانی والیبال به نوعی یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی والیبال کشورمان به شمار می‌رفت، به طور قطع یکی از ورزشکارانی است که تجارب ارزشمندی را به دست آورده و به طور حتم می‌تواند در مسابقات پیش رو هم عصای دست مربیان و کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان باشد.

سیامک مرندی دیگر والیبالیست شایسته استان هم به طور قطع می‌تواند با جدیت در تمرینات آماده‌سازی تیم ملی (ب) کشورمان نظر مربیان کادر فنی را جلب کند تا از وی برای دعوت در تیم ملی (الف) کشورمان دعوت به عمل آید؛ اگر چه دعوت این والیبالیست ارزنده قزوینی به تیم ملی هم به نوعی نشان از آمادگی‌های بالای وی دارد.

نکته قابل توجه آنجاست که حضور دو والیبالیست ارزنده استان قزوین در تیم ملی به خوبی گویای این واقعیت است که این رشته ورزشی می‌رود تا رفته رفته روزهای درخشان سال‌های دور را در اذهان ورزش‌دوستان این رشته ورزشی در سطح استان زنده کند.

به طور حتم داوودی و مرندی باید از این موقعیت حساس و ارزشمند نهایت استفاده را ببرند و با نشان دادن لیاقت‌ها و شایستگی‌های خود کادر فنی را مجاب کنند تا از آنان در ترکیب اصلی تیم ملی والیبال کشورمان استفاده کنند.

تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان خود را برای حضور قدرتمند در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا آماده می‌کند که مهر ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود.

به طور حتم با توجه به بازی‌های درخشان تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی والیبال انتظارهای مردم به حدی بالا رفته است که فقط قهرمانی را از تیم ملی والیبال کشورمان می‌خواهند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول