اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن:

امیدوارم نگاه تحقیر‌آمیز به بانوان والیبالیست برداشته شود/ سیر نزولی قهقرای والیبال

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: امیدوارم این نگاه تحقیرآمیزی که به بانوان ورزشکار وجود دارد برداشته شود تا سیر نزولی قهقرای والیبال بانوان را شاهد نباشیم.

امیدوارم نگاه تحقیر‌آمیز به بانوان والیبالیست برداشته شود/ سیر نزولی قهقرای والیبال

فریبا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اسپانسر گیتی‌پسند انحلال خود را اعلام کرد و دیگر نمی‌توانیم با این نام در رقابت‌های والیبال لیگ برتر بانوان شرکت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ذوب‌آهن قصد تیم‌داری در این رشته را دارد یا خیر اضافه کرد: این تصمیم پس از جلسه مجمع هیئت مدیره این باشگاه رخ می‌دهد و من فکر می‌کنم 50 تا 60 درصد این باشگاه به دنبال تیم‌داری در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن تاکید کرد: در صورتی‌که اسپانسری نباشد به دلیل حفظ این رشته بازهم بدون بودجه در رقابت‌های لیگ شرکت می‌کنیم.

وی افزود: در حال مذاکره با باشگاه سپاهان و باریج اسانس کاشان نیز هستیم تا در صورت موافقت تحت حمایت مالی یکی از این دو باشگاه قرار بگیریم.

صادقی ادامه داد: امیدوارم این نگاه تحقیرآمیزی که به بانوان ورزشکار وجود دارد برداشته شود تا سیر نزولی قهقرای والیبال بانوان را شاهد نباشیم چراکه والیبالیست‌های زن نیز شایستگی فراوانی دارند که می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به آنها داشت.

وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات آسیایی و در اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول