اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات والیبال جام رمضان در ارومیه/

برگزاری مرحله حذفی مسابقات والیبال جام رمضان از امروز

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی گفت: دوم و سوم مرداد مرحله حذفی مسابقات جام رمضان برگزار می‌شود و مراحل بعدی مسابقات بعد از شب‌های قدر ادامه دارد.

برگزاری مرحله حذفی مسابقات والیبال جام رمضان از امروز

بهمن رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات والیبال جام رمضان با حضور 14 تیم از شهرستان ارومیه از 24 تیر ماه به مناسبت یادواره شهید هاشمی آغاز شده و مرحله حذفی این مسابقات از دیروز آغاز شده و امروز نیز ادامه دارد و مراحل بعدی مسابقات بعد از شب‌های قدر برگزار می‌شود.

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی افزود: این مسابقات در سالن شماره یک مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه مسابقات جام رمضان در بیشتر شهرستان‌های آذربایجان غربی برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات با حضور 14 تیم در شهرستان ارومیه، هشت تیم در شهرستان پیرانشهر، 14 تیم در شهرستان ماکو، 14 تیم در شهرستان نقده و سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی به صورت روزانه برگزار می‌شود.

رضایی اعلام کرد: تیم منتخب امید استان آذربایجان غربی که تمرینات را به صورت روزانه برگزار می‌کند تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابد امروز میهمان شهرستان شوط است.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌های نوجوانان و امید برای مرحله نهایی کشوری والیبال آماده می‌شوند، دو تیم نیز در قالب منتخبان در جام رمضان حضور دارند.

رضایی با اشاره به دوره‌های مربیگری والیبال، خاطرنشان کرد: دو دوره مربیگری درجه سه ویژه آقایان و بانوان در ارومیه داریم و ماه گذشته در بوکان نیز دوره مربیگری درجه سه برگزار شد.

وی با بیان اینکه از فدراسیون دوره مربیگری درجه دو در بخش آقایان را درخواست کردیم، ادامه داد: دوره داوری سه به دو بانوان در مرداد ماه، دوره داوری دو به یک بانوان در شهریور ماه و دوره داوری درجه سه بانوان در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رضایی اضافه کرد: دوره داوری درجه سه به دو، درجه دو به یک و درجه سه آقایان نیز در شش ماهه دوم سال جاری همانند دوره داوری بانوان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منتظر اخذ مجوز برای برگزاری دوره‌های داوری بانوان هستیم که از طرف شهرستان ماکو، دانشگاه سما و آموزش و پرورش درخواست شده بود.

رضایی افزود: فدراسیون مجوز برگزاری دوره‌های مربیگری در شهرستان خوی و دانشگاه سما را برای آقایان و بانوان اخذ کرده که بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود و دو مربی نیز برای دوره سطح دو بین‌المللی والیبال که آخرین مدرک والیبال محسوب می‌شود، معرفی کردیم که بعد از ماه رمضان در تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت والیبال آذربایجان غربی با بیان اینکه اخیرا مسابقات والیبال ساحلی با حضور 33 تیم در تهران برگزار شد، اظهار داشت: والیبال ساحلی استان آذربایجان غربی که تمام بازیکنان آن بومی بودند در این مسابقات مقام ششم و هشتم را به خود اختصاص دادند و جزو هشت تیم برتر شدند.

انتهای پیام/61005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول