اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 30 مرداد ماه صورت می‌گیرد

رقابت والیبالیست‌های قمی در مسابقات ساحلی کشور

والیبالیست‌های آینده‌دار قمی در مسابقات دو رده سنی والیبال ساحلی قهرمانی کشور با حریفان مطرح خود به رقابت می‌پردازند.

رقابت والیبالیست‌های قمی در مسابقات ساحلی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال کشورمان قرار است از روزهای پایانی مرداد ماه جاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی پسران کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شود.

برنامه‌ریزی برگزاری این رقابت‌ها صورت گرفته است و بدین ترتیب با حضور تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف کشور، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور به میزبانی شهر بندری انزلی و از روز سی‌ام مرداد ماه آغاز خواهد شد.

کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در سال 1392 را با همکاری و میزبانی هیئت والیبال کارگران شهرستان انزلی در مجموعه فرهنگی، تفریحی کارگران سنگاچین بندرانزلی برگزار می‌کند.

این رقابت‌ها از روز سی‌ام مرداد ماه آغاز می‌شود و تا اول شهریور ماه ادامه می‌یابد در حالی که به نمایندگی از تمام ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، هیئت‌های والیبال و همچنین باشگاه‌های سراسر کشور، تیم‌ها می‌توانند با تعداد حداکثر سه تیم در هر رده سنی در این مسابقات شرکت کنند.

همچنین در رده سنی نوجوانان بازیکنان برتر به منظور دعوت به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان والیبال ساحلی کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک نوجوانان در سال 2014 که در کشور چین برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

با توجه به برخی شرایط در نظر گرفته شده برای تیم‌های مایل به شرکت در مسابقات نخستین دوره والیبال ساحلی نوجوانان و جوانان کشور، در رده سنی نوجوانان تنها متولدین یازدهم دی ماه سال 1375 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

همچنین در حالی که در رده سنی جوانان تنها متولدین یازدهم دی ماه سال 1373 به بالا حق شرکت در مسابقات را دارند، دارا بودن حداقل دو دست پیراهن و شورت در دو رنگ متفاوت و دارای شماره‌های یک و دو بر روی سینه و پشت پیراهن الزامی است.

این در شرایطی است که در رده سنی جوانان تیم‌های اول تا هشتم سال قبل مسابقات قهرمانی ساحلی کشور در شهر بندرعباس به عنوان سرگروه قرار می‌گیرند، ضمن اینکه جلسه قرعه‌کشی روز بیست و نهم مرداد ماه با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در مجتمع سنگاچین انجام خواهد شد در حالی که تیم‌های مایل به شرکت در این رقابت‌ها باید تا بیست و چهارم مرداد ماه آمادگی حضور در این رقابت‌ها را به فدراسیون والیبال اعلام کنند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول