اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس:

اعتدال باید به وضعیت اشتغال کشور بازگردد

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت : اعتدال باید به وضعیت اشتغال در کشور بازگردد.

اعتدال باید به وضعیت اشتغال کشور بازگردد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، شمس‌الله شریعت نژاد ظهر امروز در سخنرانی روز قدس در مصلای جواد‌الائمه (ع) رامسر با اشاره به لزوم وحدت و همبستگی مسلمانان با هم اظهار داشت: نگاه اجمالی به جهان امروز به ما می‌آموزد که وحدت و همبستگی از هر چیزی، امروز مهم‌تر و حساس‌تر است.

وی افزود: مقاومت مردم فلسطین که از انقلاب اسلامی ایران نیرو و هدف جدیدی را پیش روی خود می‌بیند، جرأت و شجاعت وصف‌ناشدنی را به تمام مسلمانان جهان بخشیده که در مقابل ظلم بایستند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطمئنا مقاومت مردم فلسطین تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به بحران بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: امروز باید تلاش شود تا اعتدال به وضعیت اشتغال در کشور برگردد تا بتوانیم آماری واقعی و در خور شأن این ملت به آنها ارائه دهیم.

وی عنوان کرد: مردم ایران در 24 خرداد سال جاری حماسه سیاسی را به نحو احسن به تمام جهانیان نشان دادند و حال نوبت ماست که بهترین عملکرد را تقدیم این ملت غیور و همیشه در صحنه کنیم.

شریعت‌نژاد در پایان گفت: وحدت زمانی صورت خواهد داشت که همچنان پا به رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و فرمایشات ایشان را نصب‌العین خود قرار دهیم.

انتهای پیام /86024/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول