اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی سوادکوه:

مددجویان سوادکوه 400 میلیون ریال وام خوداشتغالی دریافت کردند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های امور مشارکت‌های مردمی، گفت: مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی سوادکوه 400 میلیون ریال وام خوداشتغالی دریافت کردند.

مددجویان سوادکوه 400 میلیون ریال وام خوداشتغالی دریافت کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حاتم دادمهر صبح امروز در جلسه امور مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه پدیده بی‌سرپرستی و نیازمندی دارای سابقه طولانی به عمر خلقت بشر دارد، گفت: آسیب‌هایی مانند جنگ، سیل، زلزله، مرگ و میر طبیعی و عوامل دیگر موجب فقدان نان‌آور خانوار می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه احتمال وقوع بی‌سرپرستی و نیازمندی به کمک‌های همنوع برای هر فرد قابل پیش‌بینی است، افزود: سازمان بهزیستی از دهه 30 متولی امور آسیب‌های اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به سفارش شهید فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی درباره توجه به کسانی که صدایشان به گوش کسی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: امور مشارکت و اشتغال بهزیستی سوادکوه برای استفاده از مشارکت‌های مردمی برای نیازمندان مختلف، اعلام آمادگی می‌کند.

دادمهر به جمع‌آوری مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی و مشارکت‌های مردمی در سوادکوه اشاره و یادآوری کرد: 410 میلیون ریال مجموعه کمک‌های جمع‌آوری شده مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی و مشارکت‌های مردمی در قالب ارائه خدمات رایگان به مردم بوده است.

وی به واگذاری 12 مورد مسکن آماده تحویل در سال 91 برای مددجویان خبر داد و گفت: 80 نفر از مددجویان برای دریافت وام خوداشتغالی و مشاغل خانگی به بانک‌ها معرفی شدند.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه به پرداخت بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی برای 16 نفر از مددجویان و معلولان اشاره و تصریح کرد: بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی به مبلغ 50 میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سوادکوه به معرفی 40 نفر از مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی سوادکوه در یک سال اخیر برای وام خوداشتغالی به بانک‌های کشاورزی، ملی، صادرات، سپه، ملت و تجارت اشاره کرد و گفت: مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی سوادکوه در طول یک سال اخیر 400 میلیون ریال وام خوداشتغالی دریافت کردند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول