اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خواستار شد

ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان طرح‌های اشتغال در شادگان

فرماندار شادگان خواستار ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان طرح‌های اشتغال در این شهرستان شد.

ارائه تسهیلات ویژه به متقاضیان طرح‌های اشتغال در شادگان

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: مشاغل خانگی بهترین و بالاترین ظرفیت و فرصت برای کاهش بیکاری و توانمندسازی اقتصاد در شهرستان است.

وی افزود: دستیابی به اشتغال پایدار با همت جمعی و همراهی مسئولان و مردم ممکن می‌شود در غیر این صورت، در این زمینه همیشه با کمبود و کاستی مواجه خواهیم بود.

فرماندار شادگان تصریح کرد: بانک‌ها باید با ارائه تسهیلات ویژه در این خصوص همکاری بیشتری با متقاضیان طرح‌های اشتغالزایی داشته باشند و کاهش بیکاری را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه اشتغال پایدار، توسعه و آبادانی کشور است، عنوان کرد: اشتغالزایی و کمک به اشتغال مولد علاوه بر ایجاد درآمد برای افراد موجب افزایش نشاط و انگیزه در بین جوانان خواهد شد.

* افزایش اشتغال کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

سنواتی ادامه داد: همچنین افزایش اشتغالزایی به مراتب موجبات کاهش آسیب‌های اجتماعی را رقم می‌زند و این اصل بسیار مهمی‌ست که مسئولان باید برنامه‌های خود را بر آن تکیه و استوار کنند.

وی با انتقاد از وضعیت اشتغال در این شهرستان گفت: اگر جوانان با مشکل بیکاری مواجه بوده و از شغل، درآمد و جایگاه مناسب اجتماعی برخوردار نباشند، خودپنداری‌های آنان نیز ضعیف شده و بیش از پیش به سوی ناامیدی و افسردگی سوق داده خواهند شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: به‌طور حتم بیکاری جوانان، زمینه‌ساز بروز بزهکاری‌های اجتماعی است که در صورت بروز این امر، راه‌های مقابله با آن مشکل‌تر خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان استانی و ملی همچنین تعامل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بتوان اشتغالزایی را در این شهرستان زنده و احیا کرد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول