اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مردم سراسر کشور

روزه‌داران آبیکی مظلومیت خاموش فلسطین را فریاد زدند

همزمان با مردم سراسر کشور، روزه‌داران شهرستان آبیک با شرکت در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت خاموش ملت فلسطین را فریاد زدند.

روزه‌داران آبیکی مظلومیت خاموش فلسطین را فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، اقشار مختلف مردم شهرستان آبیک اعم از زن، مرد، کودک، پیر و جوان از ساعت 11 در حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر آبیک برای شرکت در راهپیمایی روز قدس حضور یافته بودند.

مسئولان، کارمندان ادارات، روحانیون و نیروهای مسلح شهرستان آبیک و خانواده‌های معزز شهدا نیز در مراسم راهپیمایی حضور داشتند گرچه حضور مادرانی نوزاد به بغل و کالسکه به دست و پیرمردان عصا به دست در راهپیمایی روز قدس خالی از لطف نبود.

مردم شهرستان آبیک به راهپیمایی روز قدس آمده بودند تا اعلام کنند که روز قدس، روز مقابله با مستکبران است و به ابرقدرت‌ها باید فهماند که دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

مردم آمده بودند تا اعلام کنند که مدعیان انسانیت، مدعیان حقوق بشر و کودکان و زنان هیچ جایگاهی ندارند و جز شعار تو خالی هدف دیگری ندارند.

راهپیمایان روزه‌دار آبیکی با پیمودن مسیر حوزه بسیج ثارالله شهر آبیک تا مصلای نماز جمعه و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «پیام قرآن ما وحدت مسلمین است، آزادی فلسطین شعار مسلمین است» و «با اتحاد ملت فلسطین، آزاد گردد قبله مسلمین» حمایت خود را از مردم قدس شریف اعلام کردند و نیز انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ابراز داشتند.

بر پایه این گزارش، راهپیمایان آبیکی با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوینی چون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و بادکنک‌هایی با شعار روز جهانی قدس گرامی باد، ندای آزادی فلسطین اشغالی را سر دادند.

حتی مردمی که در اطراف خیابان‌ها ایستاده بودند و مراسم راهپیمایی روز قدس را تماشا می‌کردند، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

در خاتمه راهپیمایی قطعنامه‌ای در 9 بند قرائت شد.

همصدا با مردم شهر آبیک، مردم شهر خاکعلی از توابع بخش بشاریات و مردم روستاهای قشلاق و زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک نیز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

انتهای پیام/77006/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول