اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گلستان گزارش می‎دهد

حاشیه‌نگاری فارس از راهپیمایی روز قدس در گلستان + تصاویر

خیل عظیم مردم استان گلستان یک‌صدا در روز قدس حقانیت مردم فلسطین را فریاد زدند.

حاشیه‌نگاری فارس از راهپیمایی روز قدس در گلستان + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم نوع‌دوست استان گلستان همانند دیگر مردم ایران زمین با مشت‎های گره کرده و فریادهای انزجار بر سر اسرائیل و آمریکا کوبیدند و خواهان سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل شدند.

در صف تظاهرکنندگان همه اقشار حضور داشتند پیر و جوان، زن و مرد همه و همه آمده بودند و این حضور حکایت از این امر دارد که امروز، روز قدس و دفاع از مردم فلسطین برای آحاد ملت نهادینه شده است.

ملت بصیر ایران نشان دادند که همه ما متعلق به سرزمین اسلام هستیم و هر مسلمانی در هر جای جهان برادر و خواهر دینی ما محسوب شده و لذا روا نمی‎داریم که هیچ ظالمی به آنها ظلم کند.

امروز قدس به پشتوانه ملت ایران و حضور همیشه در صحنه این مردم برای دفاع از مظلومیت در دنیا نهادینه شده و پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشته و ادعاهای مزدورانه دموکراسی و حقوق بشر به انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

تا زمانی که ظلم در دنیاست مسلمانان در میدان مبارزه حضور دارند

این روز فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر مولود نامشروع آمریکا و انگلیس و روز احیای اسلامی بودن مسئله قدس است.

گلستانی‎ها با مشتهای گره شده فریاد انزجار سر دادند و کودکان خود را نیز در این راه با خود هم مسیر کرده بودند تا این فرهنگ تا زمانی که جنایتکاران در این دنیا به مظلومان ظلم روا می‌دارند از نسلی به نسل دیگر انتقال یابد.

گلستان ایران امروز یکپارچه رهایی قدس از چنگال خونین صهیونیست جنایتکار را فریاد زد.

امروز مشت آهنین مردم استان گلستان همچون سایر مردم ایران و ملت‏های مسلمان در برابر مشت آهنین مستکبران قرار گرفت.

در میدان وحدت گرگان جایی که راهپیمایان روزه‌دار از سه نقطه شهر به این مکان رسیده‏اند تا قطعنامه پایانی روز قدس را با ندای ا‌لله‌‌‌اکبر خود تایید کنند.

همچنین در مصلای نماز جمعه گرگان راهپیمایان روزه‌دار بعد از راهپیمایی برای حضور در نماز جمعه که آن پیر سفر کرده حج فقرا تعبیر کرده، حضور یافتند.

 

 

حاشیه حضور مردم گلستان در راهپیمایی

گانه راهپیمایی مرکز استان حاضر شدند.

*راهپیمایی در مرکز استان گلستان از ساعت 11 صبح با قرائت قرآن و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط مارش نظامی آغاز شد.

*زن، مرد، کوچک و بزرگ با شور و نشاط در راهپیمایی امروز حاضر شدند تا با امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کنند و با بغض در گلو و نفرت در وجود نسبت به رژیم جعلی اسرائیل فریاد مرگ بر اسرائیل سر دهند.

*حجم بالای جمعیت از سه مسیر به میدان وحدت رسید و با پیوستن به یکدیگر و یکپارچگی وحدت مسلمانان و پشتیبانی از یکدیگر را به نمایش گذاشتند.

*کمی آن طرف‎تر جوان‎هایی چشم‎ها را خیره می‎کرد که با در دست داشتن پرچم ایران در یک دست و پرچم فلسطین در دست دیگر و پوشیدن پیراهنی که عکس مقام معظم رهبری بر روی آن نقش بسته بود تجلی حمایت و پشتیبانی مردم مسلمان ایران از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته بودند‎.

*حضور نمایندگان مجلس، استاندار و فرماندار، کارمند و بیکار، رفتگر و شهردار، عکاس و خبرنگار، صدا و سیما ومردم عادی، پیر و جوان همه و همه آمده بودند تا فریاد بزنند نابودی اسرائیل نزدیک است.

*در انتهای راهپیمایی و محوطه اصلی مصلی نماز جمعه گرگان ستاد اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال جمع‎آوری مهر و محبت مردم یتیم‎نواز گرگان زمین بودند و در نقطه‎ای دیگر اعضای فعال و همیشه در صحنه هلال‌احمر به ارائه خدمات گوناگون می‎پرداختند.

*پس از راهپیمایی نیز مردم ولایتمدار و مسلمان وضو ساختند و با تشکیل صفوف نماز دشمن‌شکن جمعه هم‌پیمان با مسلمانان فلسطین که در هیچ شرایطی نماز خود را ترک نمی‎کنند دل را به خداوند رحمان و رحیم سپرده و شکر او را بجای آوردند.

انتهای پیام/83004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول