اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشتهارد:

آمده‌ایم تا در دل هر فلسطینی زیتونی بکاریم

فرماندار اشتهارد گفت: امروز و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با نام روز جهانی قدس نامگذاری شده، آمده‌ایم تا در دل هر فلسطینی زیتونی بکاریم.

آمده‌ایم تا در دل هر فلسطینی زیتونی بکاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اشتهارد، ابوالفضل اینانلو امروز با حضور در جمع راهپیمایان این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: قدرت‌های جهان هر چه کنند هرگز نخواهند توانست مصمم بودن ملت‌های مسلمان به ویژه مردم ایران را نسبت به مردم مظلوم فلسطین از بین ببرند.

وی ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین سال‌هاست که با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند و دشمنان که تصور می‌کردند می‌توانند این ملت را از پای درآورند، اما بارها و بارها به شکست‌های بزرگی از سوی مردم فلسطین رسیده‌اند.

فرماندار اشتهارد گفت: امروز نیز که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نام روز جهانی قدس نامگذاری شده، ‌ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی با زبان روزه و در این هوای گرم به صحنه آمده‌اند و اعلام کردند که هرگز دست از حمایت ملت مظلوم فلسطین بر نخواهند داشت.

اینانلو تأکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند ما هرگز دست از حمایت بر نخواهیم داشت و تا آزادی قدس شریف همپای زنان و مردان مظلوم فلسطین گام برخواهیم داشت.

این مسئول تصریح کرد: مطمئن هستیم که این حضور و سیل خروشان مردم در راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام نحیف و خسته رژیم صهیونیستی خواهد انداخت و آنان را در لا‌نه‌های خود می‌کشاند.

فرماندار اشتهارد متذکر شد: ملت فلسطین هرگز تنها نخواهند شد و ما با مشت‌های گره کرده و عزمی راسخ از آنان حمایت خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: همان طور که مردم مظلوم فلسطین بارها و بارها موفق به شکست دشمن سرزمینشان شده‌اند،‌ مطمئن باشند که پیروزی نزدیک است و قدس آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول