اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع جهانی اهل بیت:

سازش با امریکا جز تحقیر و نابودی دستاوردی ندارد

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: هر کشور و دولتی که بخواهد منفعلانه با امریکا سازش داشته باشد جز تحقیر و نابودی از صحنه روزگار دستاوردی برای آنها ندارد.

سازش با امریکا جز تحقیر و نابودی دستاوردی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدحسن اختری در مراسم روز جهانی قدس در اردبیل اظهار داشت: قلم به دستان مزدور و خیانتکاری که دم از سازش با امریکا می‌زنند به خوبی می‌دانند که این سازش جز تحقیر و از دست رفتن منافع ملی هیچ ثمری ندارد و جز رفتار مجنون‌صفتی هیچ نتیجه‌ای را به دنبال ندارد.

وی ادامه داد: باید رفتار و نگرش‌های رهبران و حکام وابسته عربی منطقه نظیر انور سادات ملعون که دم از سازش با اسرائیل می‌زد مایه عبرت و الگوی ما باشد تا مبادا کشور دیگر اسلامی در دام سازش بیفتد.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)  با یادآوری اینکه با پشتیبانی و حمایت جمهوری اسلامی ایران فلسطینیان امروز از حق و حقوق مسلم خود دفاع کرده و فریاد آزادسازی قدس شریف را می‌دهند افزود: کشوری که امروز در فکر سازش با رژیم صهیونیستی است با یک رفتار جنون‌آمیز روبرو شده است در حالی که حافظ اسد و فرزند او بشار اسد در سایه مقاومت و ایستادگی بوده است که امروز قادر به حضور در صحنه هستند.

اختری در ادامه بیان داشت: جنایتکارانی که با فراموش کردن اصل مقاومت اسرائیل غاصب حمایت کرده و برای خونریزی در عالم اسلام دست این رژیم جعلی را گرفته است باید بدانند که امروز جز تحقیر و خفت چیزی درو نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی قلم به دستان به اصطلاح روشنفکران دم از سازش با امریکا می‌زنند تا شاید آثار تحریم شکسته شود خاطرنشان کرد: آنها به خوبی فهمیده‌اند که بیش از 400 نماینده دموکرات و جمهوری‌خواه امریکا اخیرا علیه ایران موضع‌گیری خصمانه‌ای داشته‌اند و حاضر نیستند دست از تحریم و توطئه‌های خود بردارند.

سفیر سابق ایران در سوریه تصریح کرد: آنهایی که به این رفتار توطئه‌آمیز امریکا همچنان سازش خوشبین هستند باید بدانند که امریکا جز به نابودی اسلام و انقلاب اسلامی رضایت نمی‌دهد.

اختری گفت: آنها به هیچ وجه در فکر صلح و آرامش در منطقه نیستند و با بهانه قرار دادن مبارزه با تروریست در حقیقت از گروه‌های تکفیری و القاعده حمایت می‌کنند تا به هر نحو ممکن مقاومت ملت‌های مسلمان را بشکنند.

امریکا به جز قانون جنگل به هیچ قانونی تن نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)  در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه امریکا از یک طرف در سوریه از گروه‌های تکفیری و القاعده پشتیبانی می‌کند و از سوی دیگر آنها را در افغانستان مورد تهاجم و بمباران قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: این تناقض رفتار امریکا خود سیاست موش و گربه است.

اختری به برکناری مرسی به عنوان یک درس عبرت برای عرب مرتجع و کشورهای مزدورصفت اشاره و تصریح کرد: حاصل خوش خدمتی مرسی کودتای 24 ساعته، به زندان انداختن او و پایان حاکمیتش بود که خود امریکا همه این اسباب ر ا فراهم کرد.

وی خطاب به کشورهای همسایه و عربی منطقه اذعان داشت: همانطور که قرآن اعلام کرده است نباید به ظالمان و ستمگران اعتماد کنیم و قطعا این اعتماد نتیجه‌ای جز خفت و خواری به دنبال نخواهد داشت.

رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع)  در ادامه سخنان خود ابراز داشت: آنهایی که دم از سازش با امریکا و غرب می‌زنند باید بدانند که امریکا به جز قانون جنگل به هیچ قانون دیگر راضی و قانع نیست و ما هیچ راهی برای حفظ عزت و شرف خود جز مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های امریکا نداریم.

اختری گفت: تنها راه ما برای به زانو درآوردن دشمن ایستادگی و تنازل نکردن از آرمان ماست چرا که کوتاه آمدن در برابر امریکا یعنی نابودی و حبس و به زندان انداختن مسلمانان.

وی اظهار داشت: آینده هر کشور و دولتی که بخواهد با این جنایتکاران کنار بیاید و منفعلانه سازش داشته باشد جز نابودی و انهدام چیز دیگری نیست.

سفیر سابق ایران در سوریه حرکت اخیر اتحادیه اروپا را محکوم به شکست دانست و بیان داشت: اینکه بخواهیم حزب‌الله را که مجاهدانه از راه آرمان خود مبارزه می‌کند تروریست بنامیم نشان از سفاهت قلب است.

اختری به چهار عنصر پیروزی و کامیابی ملت ایران که عامل ایمان به خدا، اعتقاد به ولایت فقیه، حفظ وحدت و یکپارچگی و فداکاری و مقاومت اشاره کرد و افزود: ما در 34 سال گذشته برپایه همین چهار عنصر توانستیم عزتمندانه در صحنه باشیم.

وی ادامه داد: کشورهای مسلمان نیز بدانند تنها راه پیروزی همین ایمان، اعتقاد ملت و اطاعت از رهبری صالح است که امیدواریم در سایه این عناصر روزی را شاهد باشیم که قدس شریف آزاد و وعده الهی محقق شده است.

انتهای پیام/62003/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول