اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری:

آمریکا سناریوی جدید علیه مسلمانان طراحی کرده است

وزیر دادگستری دفاع از حقوق مسلمانان مظلوم را وظیفه تمام ملت‌های مسلمان جهان دانست و خطاب به دولت‌های اسلامی گفت: به ملت‌های خود خیانت نکنید چراکه امروز آمریکا در پشت صحنه سناریوی جدید علیه مسلمانان طراحی کرده است.

آمریکا سناریوی جدید علیه مسلمانان طراحی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج، اظهار کرد: به لطف خدا و به برکت حضور جوانان غیور حرکت‌های انقلابی در کشورهای اسلامی شکل گرفته و با سرعت حکومت‌های ظلم را یکی پس از دیگر فرو می‌پاشد.

وی تصریح کرد: آمریکا که چندین سال پشت سر حسنی نامبارک ایستاده بود، می‌خواست با دفاع از حرکت انقلابی مردم این قیام را به نفع خود برگرداند، اما این تیر استکبار نیز به هدف نخورد و چهره واقعیش برای مردم نمایان شد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه روز قدس امسال با روزهای جهانی قدس در سال‌های گذشته بسیار متفاوت بوده و ویژگی‌های خاصی دارد، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روز قدس امسال افشای چهره واقعی آمریکا برای ملت‌های جهان بوده است.

به گفته بختیاری، براساس آخرین نظرسنجی که خود آمریکا انجام داده، بیش از 62.5 درصد از اقشار مختلف مردم مصر تمام بدبختی‌ها، جنگ، کشتار و فجایعی را که امروز در کشورشان در حال وقوع است از چشم آمریکا می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز ملت مصر بر آن معتقد هستند، همانی است که امام راحل در روزهای آغازین تشکیل انقلاب اسلامی عنوان کردند و فرمودند آمریکا به عنوان شیطان بزرگ سردمدار همه فجایعی است که در ملت‌های مختلف به وقوع می‌پیوند.

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروزه چهره واقعی آمریکا برای جهانیان آشکار شده است، بیان کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز شعار اعتقادی کشورهای اسلامی، ملت‌های مسلمان و حتی آزادی‌خواهان غیرمسلمان در جهان شده است.

وی اضافه کرد: افزود: امروز در پرتو تدبیر الهی حضرت امام خمینی(ره) تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل قیام کرده‌اند و انقلاب اسلامی ایران و روز قدس، وجدان‌های خفته و ستمدیده را در جهان اسلام بیدار کرده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: هر ساله در آستانه روز قدس وقایع تلخی از ناحیه اسرائیل، آمریکا و همپیمان‌هایشان علیه مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین روی می‌دهد و این حساسیت حضور هرچه باشکوه‌تر مسلمانان در دفاع از این ملت مظلوم را دو چندان می‌کند.

وی دفاع از حقوق مسلمانان فلسطین را وظیفه تمام ملت‌های مسلمان جهان دانست و خطاب به کشورهای و دولت‌های اسلامی تاکید کرد: به ملت‌های خود خیانت نکنید چراکه امروز آمریکا در پشت صحنه سناریوی جدید علیه مسلمانان طراحی کرده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه قطعا روز قدس امسال در ایران اسلامی باشکوه‌تر از هر سالی برگزار می‌شود، تصریح کرد‌: ملت ایران همواره در پشتیبانی از حق و مقابله با باطل ایستاده و در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی در صحنه آماده است.

بختیاری در ادامه به اتفاقات و جنایت‌هایی که هر روزه در سوریه به وقوع می‌پیوند اشاره و اضافه کرد: اتحادیه اروپا چشم خود را بر روی جنایت‌های که در سوریه اتفاق می‌افتاد بسته است.

وی با بیان اینکه سازمان ملل بمب‌های شیمیایی را در اختیار تکفیری‌‌ها و غیره قرار دادند تا مردم بی‌گناه سوریه را از بین ببرند، افزود: چرا اتحادیه اروپا چشم‌هایش را در برابر این همه جنایت و ظلم بسته است.

به گفته وزیر دادگستری، هزاران هزار کودک، خردسال، زن و مرد در سوریه به خاک و خون کشیده شد ولی  اتحادیه اروپا همچنان چشمانش را در برابر این جنایت‌ها بسته است.

بختیاری بیان کرد: در مقابل این همه جنایت یک مشت جوان حزب‌الهی لبنان دست به کار شدند و در خط مقدم برای دفاع از آرمان‌های اسلام و دین خدا مردانه ایستاده‌اند.

به گفته وی، امروز به لطف پروردگار چهره نورانی حزب‌الله لبنان و رهبرشان سیدحسن نصرالله که از سوی استکبار از آنها به عنوان تروریست و منافق نام برده می‌شود، محبوب دل همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.‌ از دیدگاه اتحادیه اروپا انسان‌های آزاده‌ای که برای دفاع از اسلام، ارزش‌های دین و قرآن و بیرون کردن غاصب از سرزمینشان با دست خالی ایستادگی می‌کنند تروریست و منافق هستند.

بختیاری خاطرنشان کرد: از دیدگاه این ظالمان این انسان‌های بزرگ منافق هستند ولی منافقین که به دستور آنها در ایران دست به کشتار مسلمانان زدند و آنها را پناه دادند و الان هم به برایشان برنامه‌ریزی می‌کنند منافق و تروریست نیستند.اتحادیه اروپا باید بدانند این بام و دو هوا را ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان به درستی می‌فهمند و چهره واقعیشان برای ملت‌های نمایان است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه ادبیات استکبار با ادبیات همه ملت‌ها فرق می‌کند، بیان کرد: مقابله با اسرائیل با چنین تفکر و اندیشه‌ای و دفاع از ملت مسلمان فلسطین رسالتی شرعی به دوش هر انسان مسلمان و آزاده‌ای است.

بختیاری خاطرنشان کرد:‌ حضور ملت قهرمان ایران و مردم استان کردستان سرافراز مدافع حریم ولایت در این راهپیمایی در حقیقت دفاع و هم‌دردی با مسلمانان فلسطین و آواره‌ای است که بیش از 60 سال از خانه و زندگیشان آواره شده‌اند.

وی در پایان  با اشاره به فرازی از بیانات امام راحل در مورد اهمیت دفاع از حق ملت فلسطین، اظهار کرد:  به لطف خدا، برکت اخلاص امام و حضور همیشه در عرصه ملت مسلمان ایران روز جهانی قدس هر ساله پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

اتهای پیام/79002/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول