اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مالیاتی میاندرود خبر داد

کاهش 5 درصدی اظهارنامه مالیاتی در میاندرود

رئیس امور مالیاتی میاندرود از کاهش 5.3 درصدی در تسلیم اظهارنامه مالیاتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش 5 درصدی اظهارنامه مالیاتی در میاندرود

غلامرضا مهدویان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به تسلیم سه هزار و 185 اظهارنامه توسط مودیان مالیاتی در سال جاری در شهرستان میاندرود، از کاهش 5.3 درصدی تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی در سال 92 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان میاندرود با اشاره به تبلیغات محیطی گسترده این اداره برای اطلاع رسانی به مودیان مالیاتی گفت: در مدت اعلام شده در سال جاری یک‌هزار و 840 اظهارنامه مشاغل واحدهای کسبی، یک‌هزار و 270 اظهارنامه مشاغل خودرو و 75 اظهار نامه املاک توسط مودیان این شهرستان تسلیم شد.

مهدویان اذعان داشت: تعداد اظهارنامه مالیاتی تسلیم شده در موعد مقرر در میاندرود نسبت به سال گذشته کاهش 5.3 درصدی داشته است.

وی همچنین به رشد 53درصدی اظهارنامه های املاک در سال 91 نسبت به سال 90 اشاره کرد.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان میاندرود گفت: استفاده از مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی فرصت خوبی برای استفاده از تخفیف‌های قانونی مالیاتی است که قانون‌گذار تعیین کرده است.

انتهای پیام/86021/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول