اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی به فارس خبر داد

اعزام علیزاده پورنیا به چهارمین رقابت معتبر برون‌مرزی سال 2013

رئیس هیئت کشتی استان قم از چهارمین اعزام متوالی کشتی‌گیر سرشناس قمی به رویدادهای برون‌مرزی کشتی فرنگی در سال جاری میلادی خبر داد.

اعزام علیزاده پورنیا به چهارمین رقابت معتبر برون‌مرزی سال 2013

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد:‌ هادی علیزاده پورنیا از سال 2010 که با کسب نشان برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا خود را مطرح کرد و نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، همواره یکی از کشتی‌گیران آماده کشورمان بوده است.

وی ادامه داد: این کشتی‌گیر هم‌اکنون در وزن 74 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان است و در سال گذشته پرافتخارترین ورزشکار قمی در مسابقات برون مرزی بود که به تنهایی پنج مدال از مسابقات خارجی کسب کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود:‌ هادی علیزاده پورنیا در سال جاری میلادی نیز توانسته از مسابقات مختلف سه مدال نقره کسب کند و این در حالی است که ان‌شاءالله این کشتی‌گیر ارزنده با توانمندی بالا و قدرت فراوان راهی چهارمین رقابت برون‌مرزی سال جاری می‌شود.

وی یادآور شد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان جهان در حال حاضر مهمترین رویداد برون‌مرزی پیش روی کشتی فرنگی کشورمان و همچنین‌ هادی علیزاده پورنیا است، زیرا این کشتی‌گیر ارزنده هم‌اکنون عضو تیم ملی فرنگی بزرگسالان است.

حلوایی عنوان داشت: زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2013 مشخص شده است و فرنگی‌کاران مطرح کشورهای مختلف دنیا در دهه سوم شهریور ماه در کشور مجارستان برای قهرمانی جهان با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

وی ابراز کرد: برای حضور موفق و پرقدرت در این دوره از مسابقات، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از برترین‌های اوزان مختلف حال حاضر کشتی فرنگی کشور دعوت به عمل آورده است تا در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه این اردو از پنجشنبه هفته آینده در تهران آغاز می‌شود، اضافه کرد: علیزاده در اسفند ماه سال گذشته عضو تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در جام جهانی کشتی فرنگی بود که به مقام نایب قهرمانی دست یافت و صاحب نشان نقره شد.

وی ابراز داشت: این کشتی‌گیر ارزنده در اواخر فروردین ماه سال جاری نیز در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند رفت و باز هم نایب قهرمان شد، ضمن اینکه یک نایب قهرمانی و نشان نقره دیگر را نیز در تیر ماه با تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان در مسابقات یونیورسیاد جهانی دانشجویان در کازان روسیه به دست آورد.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول