اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

آزادکاران قمی از حضور در مسابقات کشتی جام استان برتر انصراف دادند

کشتی‌گیران آزادکار قمی از حضور در پیکارهای کشتی آزاد رده سنی نوجوانان جام استان برتر قهرمانی کشور انصراف دادند.

آزادکاران قمی از حضور در مسابقات کشتی جام استان برتر انصراف دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از کسب نتایج ضعیف توسط تیم کشتی آزاد جوانان قم در مسابقات جام استان برتر که به میزبانی هیئت کشتی استان سمنان برگزار شد، کشتی‌گیران آزادکار رده سنی نوجوانان از حضور در این پیکارها انصراف دادند.

این در حالی است که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جام استان برتر در رده سنی نوجوانان و البته در گروهی که تیم کشتی آزاد نوجوانان قم در آن قرار داشت به میزبانی هیئت کشتی استان خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از شش استان و البته تیم کشتی آزاد رده سنی نوجوانان حضور داشتند و در تلاش برای کسب جواز صعود به مرحله بعد با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که این پیکارها با قهرمانی تیم منتخب ملی نوجوانان به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، این مسابقات در شهرستان مشهد برگزار شد و تیم منتخب کشتی آزاد نوجوانان به عنوان قهرمانی دست یافت در حالی که تیم کشتی آزاد نوجوانان استان خراسان رضوی میزبان این رقابت‌ها عنوان دوم را کسب کرد و تیم‌های همدان و مرکزی در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها تیم‌های منتخب نوجوانان، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس و کرمان در رده‌های اول تا هفتم جای گرفتند و این مسابقات در حالی به کار خود پایان داد که تیم‌های کشتی آزاد استان‌های قم و زنجان در این رقابت‌ها غایب بودند.

البته دلیل انصراف کشتی‌گیران آزادکار نوجوان قم از حضور در این رقابت‌ها مشخص نیست اما شاید این عدم حضور به دلیل نتایج ضعیف تیم کشتی آزاد رده سنی جوانان قم در رقابت‌های این رده سنی جام استان برتر در سمنان باشد.

این در حالی است که مسابقات جام استان برتر در رشته کشتی آزاد و در رده سنی جوانان در سمنان با رقابت تیم‌های مدعی در حالی برگزار شد که در پایان تیم‌های چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و سمنان (الف) عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند اما تیم قم نتوانست موقعیت خوبی برای خود به دست بیاورد.

نتایج این مسابقات در حالی مشخص شد که تیم جوانان کشتی آزاد قم در رقابت با حریفان خود به دو پیروزی و دو باخت دست یافتند اما در رده‌بندی نهایی مسابقات این گروه در بین هفت تیم در مکان پنجم جدول رده‌بندی جای گرفتند.

در رده بندی تیمی این مسابقات تیم چهارمحال و بختیاری در جایگاه نخست ایستاد، تیم هرمزگان دوم شد و تیم‌های سمنان (الف)، سمنان (ب)، قم، بوشهر و یزد سوم تا ششم شدند، ضمن اینکه در این رقابت‌ها تیم‌های سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویراحمد غایب بودند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول