اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مشکلات زنجان هستند

منتخب شورای شهر زنجان به مشکلات شهر زنجان اشاره کرد و گفت: اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مشکلات این شهر محسوب می‌شود.

اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مشکلات زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا شعبانی شامگاه پنجشنبه در دیدار منتخبان شورای چهارم شهر زنجان با مسئولان استان با اشاره به اینکه هنوز مسئولیت‌های شورای منتخب رسمی نشده، اظهار داشت: مردم از همین حالا برای حل مشکلات به منتخبان شورای چهارم مراجعه می‌کنند.

وی به مشکلات شهر زنجان اشاره کرد و عنوان کرد: اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مشکلات این شهر محسوب می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان با بیان اینکه مدیران مشکلات زیادی را برای سرمایه‌گذاری در شهر زنجان پیش پای سرمایه‌گذاران می‌گذارند، اضافه کرد: این موضوع موجبات مهاجرت سرمایه‌گذاران را از استان فراهم کرده است.

شعبانی با اشاره به عدم تحقیق لازم در مورد سرمایه‌گذاران متقاضی سرمایه‌گذاری در شهر زنجان گفت: این موضوع موجب در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زنجان به کسانی شده است که توان مالی انجام کارها را ندارند.

وی مسئله احداث پتروشیمی را دیگر مشکل موجود در شهر زنجان اعلام و تصریح کرد: با وجود مشارکت 94 هزار نفری مردم در این پروژه هنوز هیچ اقدامی در این مورد انجام نشده است.

منتخب شورای شهر زنجان به تفکیک زمین‌هایی در شهر زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: این راضی با مبالغی خاص در اختیار افراد قرار گرفته است که با وجود بدهکار بودن موفق به دریافت تسهیلاتی خاص می‌شوند که جای سئوال را باقی می‌گذارد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول