اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان عنوان کرد

رشد چشمگیر شاخص‌های امنیتی در دشتستان

فرماندار دشتستان گفت: شاخص‌های امنیتی در دشتستان رشد چشمگیری داشته است.

رشد چشمگیر شاخص‌های امنیتی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی چهارشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی روحانیون دشتستان در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان اظهار داشت: دشتستان از لحاظ وسعت و جمعیت شهرستان اول استان است و مردم خوب، شریف و ولایتمدار ما با حضور مقتدرانه در تمامی حوزه‌ها این واقعیت را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به جشن میثاق با شهدا که در آغاز سال 92 در محل گلزار شهدای برازجان برگزار شد، افزود: ما مسئولان در آن جلسه به مردم قول دادیم که اتحاد، همدلی و هماهنگی را در شهرستان بیشتر خواهیم کرد و الحمدلله اکنون، این همدلی باعث انجام کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و ... شده است.

خرمی در بخشی از سخنانش به مسئولیت خطیر روحانیت اشاره کرد و یادآور شد: ائمه جمعه و جماعات و جامعه روحانیت رسالت بزرگ تبلیغ اسلام را بر عهده دارند که لازم است مورد توجه همه مخصوصا مسئولان قرار گیرند و این جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: وجود روحانیت در منطقه موجب طراوت و صفای دل می‌شود که روحانیت معزز باید با برقراری ارتباط قوی با جامعه جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را بگیرند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: فعالیت روحانیون در طول تاریخ تأثیرات درخشانی بر جامعه اسلام داشته است، چنانچه که رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند «اگر جامعه روحانیت نبود، این انقلاب پیروز نمی‌شود».

خرمی افزود: روحانیون در طول مبارزات سیاسی و حماسه‌های انقلابی، در صف اول جهادگران بوده و هستند، اما متأسفانه به شکل مناسب از قشر حمایت نشده است.

وی ادامه داد: تأثیر رهنمودهای روحانیون در خلق حماسه سیاسی، انکار ناپذیر است؛ حماسه‌ای که در دشتستان با شرکت 85 درصدی واجدین شرایط رای، به شکل زیباتری نمود داشت.

فرماندار دشتستان با اشاره به تلاش‌های مسئولان در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان گفت: در سال جاری شاهد رشد شاخص‌های امنیتی در دشتستان هستیم که با همکاری همه مسئولان و مردم محقق شده است.

انتهای پیام/2452/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول