اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خبر داد

کشف 16 هزار پاکت سیگار قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 16 هزار پاکت سیگار قاچاق در دشتستان خبر داد.

کشف 16 هزار پاکت سیگار قاچاق در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان و ایجاد نظم در جامعه از مهم‌ترین ماموریت‌ها و وظایف مسئولان انتظامی است.

وی افزود: در دشتستان در چند سال اخیر در این مسیر اهتمام جدی داشته‌ایم و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 16 هزار پاکت سیگار قاچاق در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سیگارها به مارک‌های امگا و مدرن به ارزش تقریبی 170 میلیون ریال است.

محمودزاده تصریح کرد: عوامل گشت این فرماندهی برای تامین امنیت مطلوب پس از هماهنگی با مقام قضایی طرحی را در سه‌راهی بنداروز با هدف بازرسی از خودروهایی که در محور اهرم به برازجان تردد دارند، اجرا کردند.

وی اضافه کرد: دراجرای این طرح ماموران قصد متوقف کردن یک دستگاه خودرو پژو را داشتند که راننده بدون توجه به دستور ایست آنها به طور ناگهانی تغییر مسیر داده و به سمت برازجان متواری شد.

محمودزاده بیان کرد: ماموران انتظامی نیز با رعایت قوانین و مقررات اقدام به تعقیب این خودرو کردند که راننده به ناچار با رها کردن خودرو در یکی از کوچه‌های منتهی به بلوار دانشگاه در شهر برازجان از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی دشتستان ابراز داشت: ماموران نیز به حسب وظیفه قانونی اقدام به بازرسی دقیق از خودرو کردند که در نتیجه این محموله قاچاق کشف و ضبط شد و خودرو به مقر انتظامی انتقال یافت.

محمودزاده یادآور شد: همکاری مردم با نیروی انتظامی نقش مهمی در بهبود وضعیت امنیتی دارد و امیدوار هستیم همواره این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول