اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان تاکید کرد

افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی دینی در دشتستان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بر لزوم افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی دینی در دشتستان تاکید کرد.

افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی دینی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی چهارشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی روحانیون در فرمانداری دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و روز به روز شاهد اقتدار بیشتر این نظام هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان به نقش روحانیت و ائمه جمعه و جماعات اشاره کرد و افزود: در تاریخ، دین مبین اسلام فراز و نشیب‌های زیادی داشته و گاها امامان ما از جمله امام علی (ع) را به مظلومیت به شهادت رسانده‌اند و اکنون نیز ما نباید غافل باشیم و ممکن است این سختی‌ها را در دوران پیش رو نیز تجربه کنیم ولی با رهبری و هدایت روحانیت و ائمه جمعه می‌توان از همه این خطرها به راحتی عبور کرد.

مهتدی تصریح کرد: نقش روحانیون در رشد و پیشرفت جامعه بسیار تاثیرگذار است و باید نقش خود را به بهترین شکل ایفا کنند.

وی بر لزوم افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی دینی در دشتستان تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم که جوانان جذب این برنامه‌ها شوند باید کیفیت آنها را افزایش دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان نیز در این مراسم بیان کرد: برای ما مبلغان همین که لباس مقدس پیامبر (ص) و ائمه (ع) را بر تن می‌کنیم بزرگترین افتخار است و این مدالی ارزشمند بر گردن ماست.

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم در مورد مبلغین دین اسلام گفت: کسی که به کار تبلیغ دین خدا و آیین پیغمبر(ص) اهتمام ورزد مورد لطف و عنایت خداوند قرار می‌گیرد و این در تمام تاریخ برای علما و مبلغین به اثبات رسیده و موجب موفقیت آنها شده است.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول