اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

توسعه زیرساخت‌های دانشکده کشاورزی دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر توسعه زیرساخت‌های دانشکده کشاورزی دشتستان تاکید کرد.

توسعه زیرساخت‌های دانشکده کشاورزی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌ن‍ژاد شامگاه شنبه در دیدار مسئولان دانشگاه خلیج فارس و دانشکده کشاورزی برازجان اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی و تقویت این مراکز از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی فضاهای آموزشی را بستری مناسب برای زندگی سالم خواند و افزود: تا زمانی که فضای آموزشی ما به رشد کمی و کیفی مناسب نرسیده باشد، فضای جامعه و اجتماع ما نیز به پیشرفت و تعالی دست پیدا نخواهد کرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشکلات، موضوعات و مسایل مطرح شده نیازمند جمع‌بندی است که باید مسئولین دانشکده کشاورزی، کارگروهی را با هدف تعیین چشم‌انداز چند ساله که در آن همه چالش‌های پیش رو مشخص شده باشد را تشکیل دهند.

موسوی‌نژاد ادامه داد: یک نماینده فقط یک نفر است و اینکه خودش به تنهایی بتواند همه مشکلات را احصاء و پیگیری و مرتفع کند امکان ندارد.

این مسئول اضافه کرد: تنها دانشکده کشاورزی نیست که مشکل دارد بلکه هر اداره و محلی که مراجعه می‌کنیم مشکلات مخصوص به خود را دارند که به همه آنها توصیه کرده‌ام تیمی را به منظور احصاء مشکلات مجموعه خود تشکیل دهند.

وی ابراز داشت: وقتی می‌گوییم دشتستان قطب کشاورزی استان است، این برای استان زیبنده نیست که دانشکده کشاورزی با این قدمت، دارای چنین زیر ساخت‌هایی باشد.

موسوی‌نژاد گفت: از 80 پیشنهادی که در بودجه سال 92  ارائه شد 40 پیشنهاد از طرح‌هایی بود که توسط کارگروه کشاورزی دفتر نماینده دشتستان پیشنهاد داده شده بود که برای سال 92 مصوب شد و این بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و برای رشد و توسعه استان لازم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ظرفیت و قابلیت‌های این دانشکده برای مردم ما شناخته شده نیست و باید برای مردم تبیین شود که این کار باعث می‌شود هم دانشجویان جذب شوند و هم این که اعضای هیئت علمی قوی‌تر و کارآمدتر حضور پیدا می‌کنند و این باعث می‌شود همگان با رغبت بیشتری به این دانشکده نگاه کنند.

این مسئول تعامل با دستگاه‌ها را از مولفه‌های پیشرفت دانست و گفت: با تعامل با دستگاه‌هایی مثل جهاد کشاورزی می‌توانید با ارائه طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی خود، ضمن جذب اعتبار، دانشکده را به محیطی فعال و پویا تبدیل کنید.

وی در پایان اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های دانشکده کشاورزی دشتستان باید در دستور کار قرار گیرد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول