اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد

آموزش‌های تخصصی رایگان برای جوانان جویای کار دشتستان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان از آموزش‌های تخصصی رایگان برای جوانان جویای کار دشتستان خبر داد.

آموزش‌های تخصصی رایگان برای جوانان جویای کار دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، هادی توسلی عصر شنبه در بازدید مسئولان از فنی و حرفه‌ای دشتستان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در ایجاد اشتغال پایدار دارند و تقویت این مراکز امری لازم است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به آموزش‌ها باید در دستور کار قرار گیرد و امیدوار هستیم شاهد حمایت بیشتر و موثرتر مسئولان شهرستان دشتستان از این آموزش‌ها باشیم.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان با ارائه آمار و گزارش‌هایی از عملکرد مجموعه فنی و حرفه‌ای شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهبود کیفیت کار بهره برده‌ایم.

توسلی از آموزش تخصصی 1100 نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در چهار ماه ابتدای امسال بیش از یک‌هزار و 100 نفر شامل 330 نفر از برادران و 800 نفر از خواهران را در رشته‌های مختلف آموزش داده‌ایم.

این مسئول اضافه کرد: رشته‌های آموزشی برادران بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که با بسیج و یا منطقه ویژه اقتصادی پارس منعقد شده و رشته‌های بخش خواهران نیز براساس نیازسنجی برای مشاغل خانگی دایر شده‌اند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای دشتستان از آموزش‌های تخصصی رایگان برای جوانان جویای کار دشتستان خبر داد و گفت: افرادی که در رشته‌های مورد نیاز پارس جنوبی آموزش‌های لازم را می‌بینند پس از قبولی در آزمون و دریافت گواهینامه، برای اشتغال به منطقه ویژه انرژِی اقتصادی پارس معرفی می‌شوند.

توسلی بیان داشت: بر اساس آمار موجود از ابتدای سال92 تاکنون 50 نفر در پروژه‌های مختلف پارس جنوبی مشغول به کار شده‌اند.

وی ادامه داد: افزایش اعتبارات جاری، همکاری و تعامل سایر نهادها با فنی و حرفه‌ای و احداث سالن آزمون از مهم‌ترین مطالبات ما است.

این مسئول متذکر شد: امیدوار هستیم با تلاش بیشتر بتوانیم دغدغه‌های جوانان استان را پاسخ بدهیم و در رفع مشکلات به اهداف خود برسیم.

انتهای پیام/2452/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول