اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

قیام انتفاضه تا آزادی قدس شریف ادامه دارد

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: قیام و نهضت انتفاضه مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف و رسیدن مردم مظلوم این سرزمین به اهدافشان همچنان ادامه می‌یابد.

قیام انتفاضه تا آزادی قدس شریف ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر قسمت موسوی عصر امروز در دیدار مردم گرمی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در یک بینش واقعی و بصیرت تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس و اعلام همبستگی امت اسلامی با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد تا همه جهانیان بدانند که این آرمان هرگز رنگ و بوی گذر زمان به خود نمی‌گیرد.

وی، گفتمان امروز جهان اسلام را گفتمان وحدت و انسجام در برابر رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: امسال ملت با بصیرت ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای آزادیخواه در روز قدس در جبهه یکپارچه ندای آزادی فلسطین، مظلومان دنیا و به هلاکت رسیدن صهیونیسم را سر می‌دهند.

موسوی تصریح کرد: این ابتکار عمل که به دست جمهوری اسلامی ایران افتاده هر سال شاهد عظمت حضور مسلمانان در این راهپیمایی حمایتی و خشم بر سر صهیونیسم جهانی هستیم که هیچ گاه ملت‌ها از این حرکت دلسرد نشده و آرمان فلسطین و قدس را فراموش نکردند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و خیز ملت‌های مسلمان در دفاع از مظلومان و محرومان است، خاطرنشان کرد: سرزمین فلسطین جزو پیکره اسلام و قلب تپنده این دین مبین است و از همین روز محوریت فلسطین و آزادی آن باید مد نظر باشد.

وی با اعلام انزجار از صهیونیسم غاصب اعلام کرد: فریاد همه ملت‌های ستمدیده دنیا از گلوی تظاهرکنندگان روز جهانی قدس شنیده می‌شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با اعلام آمادگی مردم شهرستان گرمی برای حضور در این راهپیمایی بیان کرد: تهدیدها و تحریم‌های دشمنان تأثیری در روحیه انقلابی ملت مسلمان ایران نداشته است.

روز قدس فریاد رسای امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر نیز روز قدس را روز فریاد رسای امت اسلامی علیه استکبار و صهیونیسم جهانی اعلام کرد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در جمع روزه‌داران گیوی گفت: ملت‌های مسلمان جهان تا زمانی که تسلیم اراده شیاطین نشدند و خون در بدنشان جاری است از نخستین قبله‌گاه مسلمانان حمایت می‌کنند.

وی، پشتیبانی و حضور مردم ایران را در کنار ملت مظلوم فلسطین یک دلگرمی حقیقی توصیف کرد و افزود:‌ به یاری خداوند، وحدت و انسجام مسلمانان رژیم پوشالی صهیونیسم این غده سرطانی از بین می‌رود.

عبداللهی سخنان مقام معظم رهبری را که بیان داشت مسئله فلسطین محدود به یک سرزمین یا جغرافیای خاص نیست، تصریح کرد: این موضوع مسئله بشریت، انسانیت و بر گرفته از روحیه حریت‌خواهی انسان‌هاست.

انتهای پیام/62001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول