اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری جلسه ستاد انتفاضه و قدس در کرمانشاه

جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه در سالن جلسات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد انتفاضه و قدس در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز جلسه ستاد انتفاضه و قدس استان کرمانشاه در سالن جلسات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه با حضور مدیر سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس ‌پلیس راهور استان و دیگر نهادهای دولتی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس در استان کرمانشاه انجام شده است و تمام دستگاه‌های استان آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به تظاهرکنندگان اعلام کرده‌اند.

عباس سروری از همه مردم کرمانشاه خواست تا با حضور گسترده در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند و حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.

وی اظهار داشت: این راهپیمایی از میدان انقلاب (میدان شهرداری) کرمانشاه آغاز و در مقابل مسجد جامع کرمانشاه متمرکز می‌شود و در طول مسیر و محل تجمع، تدارکات لازم برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه از همه توان نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بسیج برای ایجاد امنیت تظاهرکنندگان استفاده خواهد شد، افزود: شرکت ‌اتوبوس‌رانی در محل تجمع آماده جابه‌جایی مردم برای انتقال به مسجد جامع و در آخر برای انتقال به منازل است.

سروری خاطر نشان کرد: مردم باید با اهمیت روز قدس آشنا شوند و بدانند که شرکت در روز جهانی قدس حمایت از انقلاب اسلامی است و اگر مانند سال‌های گذشته حضور میلیونی داشته باشیم همانند پیروزی مردم فلسطین و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی اعلام کرد: باید برای این روز اقدامات و برنامه‌های فرهنگی علمی و هنری داشته باشیم و هر فردی به اندازه توان خود از امکانات موجود استفاده کند و اهمیت این روز را به جهانیان نشان دهد.

به گفته سروری، در طی مسیر راهپیمایی نیروهای هلال احمر و اورژانس خدماتی از قبیل فشار خون و خدمات پزشکی را ارایه می‌دهند و با هماهنگی‌های انجام شده نماز عید فطر در چهارراه بسیج برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول