اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه کارگر استان اردبیل:

تحقق آرمان قدس شریف با تداوم نهضت آزادی‌بخش امکان‌پذیر است

خانه کارگر استان اردبیل اعلام کرد: تداوم آرمان آزادی قدس شریف با گستردگی نهضت آزادی‌بخش امت‌های حزب‌الله امکان‌پذیر است که در این مسیر باید اراده و همتی متعالی داشت.

تحقق آرمان قدس شریف با تداوم نهضت آزادی‌بخش امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خانه کارگر استان اردبیل ظهر امروز با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز قدس اعلام کرد: قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، چرا که این سرزمین، سرزمین انبیا و اولیای الهی است که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه فلسطینی‌ها مبدل شده است.

در این بیانیه آمده است: سرزمین اسلامی فلسطین بر اثر سیاست‌های دولت‌های استعماری به وسیله قوم شرور صهیونیست سال‌هاست تحت اشغال قرار گرفته و به مانند خنجری بر پیکر جهان اسلام این زخم سنگینی کرده و تنها با وحدت مسلمانان و مقاومت در مقابل اشغالگران است که این درد التیام می‌یابد.

جامعه کارگری استان اردبیل روز جهانی قدس را میراث و یادگار حضرت امام خمینی (ره) بزرگ پرچمدار انسانیت و روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی در تحقق آمال مسلمانان در رفع ظلم و ستم اعلام کرده و آورده است: بی‌شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان بر خود خواهد لرزید.

در ادامه این بیانیه بیان شده است: اینک روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس بار دیگر قدرت اسلام با محوریت ملت بزرگ ایران به نمایش گذاشته می‌شود و مردم شریف استان اردبیل همچون گذشته در این صحنه بی‌بدیل و به یادماندنی نقش‌آفرینی خواهند کرد، به طوری که در تحقق آرمان بلند آزادی قدس شریف نهضت بیداری و آزادی امت‌ها رونقی دوباره می‌گیرد.

خانه کارگر استان اردبیل ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرده است: جامعه کارگران استان اردبیل با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم میهمانان ماه ضیافت الهی و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان اعلام می‌کند با حضور در تمام صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه و با درک حساسیت شرایط موجود به ویژه در منطقه خاورمیانه با شرکت گسترده خود در راهپیمایی با شکوه روز قدس خواب‌های آشفته مستکبران را به کابوسی وحشتناک تبدیل می‌کند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: امام بزرگ، این یادگار سیاسی – مذهبی را با همه وجود پاس می‌داریم و امید روزی را می‌کشیم نماز جمعه را در روز قدس در مسجد‌الاقصی اقامه کرده و آرمان بلند مقتدایمان محقق شود.

انتهای پیام/62007/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول