به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرکل ثبت استان اردبیل و مدیران شهرستانی این ادارهکل در اردبیل اظهار داشت: از طریق این مراکز بیش از 17 نوع خدمات تعریف شده در سیستم این کارتها به هموطنان ارائه میشود.
وی خاطرنشان کرد: با صدور کارتهای هوشمند همشهریان میتوانند از این خدمات متنوع بهرهمند شده و نیاز خود را به کارتهای مختلف و متنوع برطرف کنند.
فرماندار اردبیل، مزیت بزرگ صدور کارت هوشمند را جلوگیری از تخلفات و کلاهبرداریها اعلام کرد و افزود: با ثبت اطلاعات دقیق افراد اعم از اطلاعات شخصی و پزشکی و هویتی میتوان استفاده مناسب از این سیستم هوشمند کرد.
دبیر یادآور شد: با جمعبندی اطلاعات میتوان از کلاهبرداریها و یا سوء استفادههای مختلف و جعل اسناد به جد جلوگیری کرده و آسیبها را در این زمینه به حداقل رساند.
این مسئول با اشاره به کلنگزنی ساختمان جدید ثبت احوال منطقه یک اردبیل ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار مناسب و بهرهبرداری از این ساختمان ساکنان اردبیل از خدمات مطلوب بهره ببرند.
فرماندار اردبیل اذعان داشت: استخدام و تبدیل وضعیت حدود 100 نفر نیروی کار جدید سبب خواهد شد تا در مجموعه ثبت احوال اردبیل خدمات شایسته و در خور در حوزه صدور سجلی و ثبت احوال به مردم ارائه کرد.
دبیر در پایان بیان داشت: با این اقدام شاهد به روز شدن و دقیقتر شدن اطلاعات ثبت احوال برای برنامهریزیهای ملی و منطقهای خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل نیز گزارشی از روند اجرایی طرحها و برنامههای ثبت احوال ارائه کرده و خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان برای پیشبرد اهداف و برنامههای ثبت احوال شد.
انتهای پیام /62003/ذ20/پو3002