اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرادلو:

چشم‌انداز توسعه شهر مرادلو بر اساس مطالبه مردم است

شهردار مرادلو گفت: چشم‌انداز توسعه شهر مرادلو بر اساس مطالبات و خواسته‌های عموم مردم است.

چشم‌انداز توسعه شهر مرادلو بر اساس مطالبه مردم است

محمد فرامرزی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل از تکمیل و اتمام پروژه خیابان 70 متری این شهر خبر داد و اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های عظیم در حال اجرا در سطح استان است که بعد از تاسیس شهرداری با چشم‌انداز تبدیل روستای مرادلو به شهر طراحی و در حال انجام است.

وی عنوان کرد: این پروژه شامل مراحل عمرانی سخت و سنگین مانند حذف ترانشه‌ها و نقاط کور ترافیکی، احداث چندین دهانه پل طاقی و بتنی، احداث دیوارهای بتنی، زیرسازی و اجرای جدول کناره‌های خیابان است.

شهردار مرادلو افزود: اجرای رفوژ و فضای سبز وسط خیابان، زیر‌سازی و اجرای پیاده‌رو با کف سنگ و نصب مبلمان شهری از قبیل چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای راهنما و مسیر را از دیگر اقدامات انجام شده در خیابان 70 متری این شهر اعلام کرد.

فرامرزی ادامه داد: نصب سطل زباله به رغم کمبود امکانات و محرومیت و سختی لایه‌های زمین در منطقه، مراحل حذف ترانشه‌ها و نقاط کور و زیرسازی و احداث پل و جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در حال اجرا است.

این مسئول تصریح کرد: با احداث این خیابان به طول 3 کیلومتر شاهد فضای شهری مطلوب در شهر مرادلو خواهیم بود که موجب رونق شهر از لحاظ اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار نیز خواهد شد.

شهردار مرادلو یادآور شد: از جمله کارهای دیگر مهم در دست پیگیری شهرداری طرح مطالعه شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی است که به جد دنبال می‌شود.

فرامرزی از مطالعه طرح جامع شهری، تکمیل خیابان شهدا، تکمیل ورودی‌های شهر مرادلو، آسفالت‌ریزی معابر، طرح مطالعه گسترش فضای سبز و احداث کمپینگ در حریم جاده اصلی، ساماندهی فضای معابرو روشنایی خبر داد.

این مسئول گفت: امیدواریم در سایه اتحاد و همبستگی اهالی و مردم و با تلاش و کوشش کارکنان شهرداری مرادلو شاهد پیشرفت چشمگیر در منطقه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار مرادلو که به عنوان شهردار نمونه در ایام گذشته انتخاب شده بود دلیل موفقیت خود را توکل به خداوند بزرگ، پایبندی به قانون و فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری. تامل و همکاری با اهالی و اعضای شورای اسلامی شهر و ریش سفیدان، همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها و پیگیری جدی امور و برنامه‌ریزی در کارها بیان کرد.

شهر مرادلو در فاصله 45 کیلومتری شهرستان مشگین‌شهر و 90 کیلومتری استان اردبیل قرار دارد که در 4 تیر ماه سال 89 با تصویب دولت از بخش به شهر تبدیل شد.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول