اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عمران شهرداری دماوند:

چشم‏انداز چند ساله عمران شهری در دماوند وجود ندارد

مدیر عمران شهرداری دماوند یکی از مشکلات عمران شهری را نبود چشم‏انداز چند ساله در اجرای پروژه‏ها خواند.

چشم‏انداز چند ساله عمران شهری در دماوند وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، محسن اسماعیل‏زاده گفت: عمران شهری نقش مهمی در توسعه شهر دارد و این مهم زمانی پایدار خواهد ماند که در راستای یک چشم‏انداز حرکت کند.

اسماعیل‏زاده بیان کرد: داشتن چشم‏اندازی چند ساله می‏تواند علاوه بر حفظ بودجه شهرداری و جلوگیری از هدر رفت منابع مالی زمینه توسعه شهر را نیز رقم بزند.

وی با بیان اینکه امروز واحد عمران شهرداری در تلاش است تا از تاسیسات زیربنایی کارآمد و با کیفیت در سطح شهر استفاده شود، خاطرنشان کرد: گرچه این واحد چشم‏انداز مشخصی ندارد؛ ولی در دو سال گذشته سعی داشته تا از تاسیسات زیربنایی محکم و با کیفیت همچون جداول، کف‌پوش‏ها و ... استفاده کند.

مدیر عمران شهرداری دماوند ادامه داد: تمامی پروژه‏های عمرانی شهرداری دارای طرح هستند و در راستای شاخص‏هایی همچون استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد، توجه به زیبایی و شادابی شهری و ... بهره گرفته می‏شود.

عمران و آبادانی شهر در گرو تعامل شهروندان با شهرداری است

مدیر عمران شهرداری دماوند گفت: توسعه عمران و آبادانی در شهر نیازمند تعامل سازنده و موثر شهروندان با شهرداری است.

اسماعیل‏زاده با بیان اینکه یکی از مکانیزم‏های توسعه عمران و آبادانی شهر، همراهی و همکاری شهروندان است، افزود: پروژه‏های عمرانی شهر با همت و تلاش همه دست‏اندرکاران با ماشین‏آلات و امکانات مورد نیاز و نیروی تخصصی پیمانکاران فعال است و تمامی این ‏تلاش‏ها در راستای توسعه عمرانی و آبادانی شهر است.

مدیر عمران شهرداری دماوند گفت: توسعه شهر دماوند در سایه این خدمات و تلاش‌ها می‏تواند با همکاری و تعامل بین شهرداری و شورای اسلامی شهر در مسیر مطلوبی قرار گیرد.

وی گفت: از همراهی و صبر و حوصله همه شهروندان در اجرای پروژه‏های عمرانی شهر تقدیر و تشکر می‏کنیم و امیدوارم بتوانیم با ادامه این همکاری‏ها ضمن تسریع در روند فعالیت‏ها، شاهد بهره‏برداری پروژه‏های عمرانی شهر باشیم. 

انتهای پیام/2568/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول