اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

طر‌ح‌های عمران شهری بوشهر با صرف 759 میلیارد ریال اعتبار

استاندار بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر امسال بیش از 759 میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری می‌شود.

طر‌ح‌های عمران شهری بوشهر با صرف 759 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،فریدون حسنوند عصر امروز در جلسه بررسی عمران شهری بوشهر اظهارداشت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر بیش از 2هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که امسال در فاز اول آن 759میلیارد ریال صرف اجرای طرح‌های عمران شهری می‌شود.

وی با بیان اینکه چهره شهرهای استان بوشهر به ویژه مرکز استان نامطلوب است افزود: با اجرای طرح‌های عمران شهری، چهره شهرهای استان  به‌ ویژه شهر بوشهر باید به نحو چشمگیری تغییر و بهبود یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عمران شهری در شهر بوشهر از روز شنبه پس فردا اجرایی می‌شود تصریح کرد: در اجرای طرح‌های عمران شهری که ده ها طرح اجرا می‌شود در فاز اول آن 759میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌شود.

حسنوند ساخت پارک محله‌ای در 35نقطه، ایجاد 2 کمپینگ مسافری،3 شهربازی در پارک‌ها، نصب علائم راهنما، ایجاد پلاژ موقت شنا، زیرسازی آسفالت معابر با اولویت 512 کوچه‌ خاکی، ساماندهی آرامستان بهشت صادق، پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید 800 دستگاه تاکسی، توسعه فضای سبز و ده ها طرح عمران شهری دیگر را از جمله برنامه‌های امسال برای ساماندهی عمران شهری بوشهر عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح‌ها 25 خیابان بطول 36کیلومتر ضمن روکش آسفالت، بیش از 1200 پایه برق برای روشنایی خیابان‌ها نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 10 زمین ورزشی چند منظوره در محلات شهر بوشهر ایجاد می‌شود گفت: از این پس ساخت چمن مصنوعی در زمین‌های ورزشی ممنوع است و کلیه ورزشگاه‌های استان بوشهر که در حال ساخت است در آن چمن طبیعی کشت می‌شود.

استاندار بوشهر در ادامه بهسازی دیوارهای اداره‌های مستقر در شهر بوشهر را مورد تاکید قرارداد و افزود:در این شهر دیوارهای اداره‌ها باید برچیده شود و به جای آنها نرده‌های فلزی همراه با فضای سبز ایجاد شود.

حسنوند بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: سرعت ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر بوشهر سرعت یافته است که لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن جلوگیری از این نوع ساخت و سازها با خاطیان برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/66006/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول