اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

شرکت هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از شرکت و حضور پررنگ هنرمندان استان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

شرکت هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در راهپیمایی روز قدس

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: آخرین جمعه ماه ضیافت‌الله به عنوان روز جهانی قدس به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، روز اسلام است و همه مسلمانان جهان باید این روز را باشکوه و شایسته گرامی بدارند.

وی ادامه داد: روز قدس نماد ظلم ستیزی امت اسلامی است که با برگزاری باشکوه راهپیمایی این روز هیمنه استکبار بیشتر خواهد شکست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هرچه مسلمانان جهان در این روز حضور پررنگ‌تری در راهپیمایی داشته باشند موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام به‌ویژه اسرائیل غاصب و جنایتکار می‌‌شوند.

کمالوندی پیروزی ملت مظلوم فلسطین را در گرو اتحاد کشورهای اسلامی و به‌ویژه توجه بیشتر دولت‌های اسلامی به حقوق ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: بهترین تکیه‌گاه برای سربلندی اسلام و مسلمین جهان روز قدس است که امروزه وجود اسرائیل غاصب در سرزمین فلسطین نشانه حضور دشمن در خانه مسلمین جهان است.

این مسئول فرهنگی روز جهانی قدس را نقطه عطفی در تاریخ اسلام و همبستگی کشورهای اسلامی علیه استکبار جهانی و زورگویان عنوان کرد و از مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد خواستار حضور پر شور و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان اسلام سعی دارند با هجمه تبلیغاتی ندای آزادی‌خواهی ملت فلسطین را کمرنگ کنند اما حضور گسترده مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، اراده آهنین مسلمانان در پاسداری از حرمت ملت فلسطین را به جهانیان ثابت می‌کند.

کمالوندی در ادامه به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این اداره با اکران دو فیلم ضدصهیونیستی در استان درصدد است با زبان هنر جنایت‌‌های این رژیم غاصب را به مردم نشان دهد.

این مسئول در ادامه از برگزاری ایستگاه نقاشی در روز قدس خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه نقاشی در تمامی شهرستان‌‌های استان برگزار می‌شود و موضوع اصلی آن قدس شریف و مظلومیت مردم فلسطین و غاصب بودن رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از شرکت هنرمندان استان در روز راهپیمایی خبر داد و گفت: در این روز برنامه‌‌های زیادی در قالب هنر به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که شکل‌گیری نقاشی 100 متری در روز راهپیمایی از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/82011/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول