اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

توزیع سبد غذایی بین 1300 کودک تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع سبد غذایی بین یک‌هزار و 300 نفر از کودکان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

توزیع سبد غذایی بین 1300 کودک تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به خدمات ارائه شده کمیته امداد امام خمینی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به جامعه هدف از مهمترین برنامه‌های این نهاد حمایتی است.

وی در ادامه توزیع سبد غذایی بین کودکان زیر 6 سال را از خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده به مددجویان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کودکان نیازمند زیر 6 سال از طریق مراکز بهداشتی در استان شناسایی و به کمیته امداد امام خمینی معرفی می‌شوند و پس از کارشناسی و نظارت از مزایای طرح تغذیه کودکان زیر 6 سال بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سبدهای غذایی بین یک‌هزار و 300 کودک زیر 6 سال توزیع شد. 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سبدهای غذایی کودکان شامل ماکارونی، برنج، روغن مایع، پنیر و حبوبات بوده که اعتبار هزینه شده برای آن‌ها 650 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اهمیت تغذیه در دوران کودکی اظهار داشت: کمبود تغذیه و تغذیه نامناسب در دوران کودکی عوارض جبران‌ناپذیری در رشد و نموی کودکان به‌وجود می‌آورد از این‌رو توزیع سبد غذایی بین کودکان راهکار مناسبی جهت رفع مشکلات و جلوگیری از بیماری‌های کودکان است. 

نظری تلاش کمیته امداد امام خمینی را رفع محرومیت و فقرزدایی از جامعه عنوان کرد و از همه خیرین و نیکوکاران خواست تا در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی شرکت کنند و نیازمندان این نهاد را دریابند.

انتهای پیام/82011/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول