اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل بنیاد شهید کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای

حضور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به‌عمل آورده است.

حضور مردم در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به ‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به‌عمل آورده است.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر ماه مبارک رمضان به روزهای پایانی خود نزدیک شده تا میهمانان خوب خدا نیز خود را برای آزمونی دیگر آماده کنند، آزمونی که در حقیقت مکمل یک ماه جهاد با نفس و جهاد اکبر است. آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به فرمان خمینی کبیر (ره) روز قدس نام گرفته، به‌واقع جهادی دیگر است که جهاد با نفس را به اعتلای خود می‌رساند و آن مبارزه با ستم‌گران است که با بهره‌مندی از تسلیحات و قوای نظامی بر پاره تن جهان اسلام یعنی قدس شریف این کعبه آمال و قلب تپنده یک میلیارد مسلمان چنگ انداخته‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: سال‌هاست قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، همچنان آماج وحشیانه‌ترین حملات صهیونیزم بین‌الملل بوده، اما متأسفانه گوش شنوایی نیست که به ندای دردناک این مردم ستم کشیده پاسخ گوید و مدعیان دروغین حقوق بشر نیز دم فروبسته و با سکوت خود که حکایت از چراغ سبزشان به رژیم اشغال‌گراست، نظاره‌گر این جنایت‌ها هستند.

این بیانیه تاکید می‌کند: در این موقعیت حساس جهانی، ما کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به ‌همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان گران‌قدر و آزادگان سرافراز در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ضمن حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، از تمامی هموطنان عزیز و خداجوی ایران اسلامی به‌ویژه کرمانشاهیان عزیز درخواست می‌کنیم امسال نیز همچون سال‌های گذشته هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و یک بار دیگر منشأ حماسه‌ای سیاسی بوده و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی بزنند.

همچنین اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز جهانی قدس، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار تجلی می‌یابد.

در این بیانیه آمده است: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) آن درد آشنای بیدار دل و آن دوراندیش حکیم، با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس راهبرد منطقه‌ای و جهانی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، نجات قدس شریف و سرنوشت منطقه پایه‌ریزی فرمودند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس اعلان عام آزادی‌خواهی، استکبارستیزی، وحدت و هم‌دلی امت اسلامی و صلای بیداری و هوشیاری امت اسلام است. روز قدس اعلام انزجار از وضعیت حاکم بر جهان و معادلات ظالمانه حاکم بر آن به سردمداری صهیونیزم بین‌المللی است.

در این بیانیه تأکید شده است: اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن حضور پررنگ کارکنانش در این راهپیمایی عظیم، از مردم فهیم کرمانشاه دعوت می‌کند با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغال‌گر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول