اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بحران کم‌آبی

آب در برخی از روستاهای ساوه جیره‌بندی شد

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساوه از جیره‌بندی آب در برخی از روستاهای این شهرستان به دلیل بحران کم‌آبی خبر داد.

آب در برخی از روستاهای ساوه جیره‌بندی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ولی‌الله قنبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمبود آب در بسیاری از روستاها و نبود امکانات مناسب برای آبرسانی موجب شده است تا آب در اکثر روستاهای این شهرستان جیره‌بندی شود.

وی تصریح کرد: یکی از روستاهایی که هم‌اکنون با بحران شدید کم‌آبی مواجه است، روستای 120 خانواری رازین بوده که به دلیل کاهش سطح آب زیرزمینی‌ با‌ کم‌آبی شدید مواجه شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساوه  ادامه داد: شرکت آبفار مرکزی به منظور تامین آب مردم این روستا اقدام به جیره‌بندی و توزیع آب بسته‌بندی کرده است تا با استفاده از این روش آب شرب مورد نیاز روستاییان را تامین کند.

قنبری اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت با اجرای خط انتقال آب از مجتمع امامزاده خورق ساوه به این روستا به طول یک‌هزار و 900 متر بدون اعتبار و به صورت دیون سعی در کاهش بار مشکلات مردم داشته، اما رفع نهایی مشکل آب این روستا نیازمند تامین اعتبار و اخذ مجوز برای حفر چاه جدید است.

وی اظهار کرد: مجتمع 10 روستایی سرخده این شهرستان نیز با مشکلات کم‌آبی شدید مواجه شده و جیره‌بندی آب در این مجتمع  معضلات خاصی را برای روستاییان به وجود آورده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساوه گفت: شرکت آبفار مرکزی برای حل مشکلات کم‌آبی روستاهای این شهرستان اقدام به اجرای پروژه‌های آبرسانی کرده که به دلیل نبود اعتبارات اجرای این پروژه‌ها بدهی‌های بالایی را برای این شرکت به وجود آورده است.

انتهای پیام/87011/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول