اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آبفای کشور عنوان کرد

مدیریت توزیع آب مهم‌ترین راه مقابله با بحران کم ‌آبی

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای کشور گفت: مدیریت صحیح توزیع آب مهم‌ترین راه مقابله با کم ‌آبی است.

مدیریت توزیع آب مهم‌ترین راه مقابله با بحران کم ‌آبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا تشیعی ظهر امروز در نشست با مسئولان آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر این نکته که آب شرب استان بوشهر با کیلومترها خط انتقال وارد این استان می‌شود، افزود: با احداث خط آبرسانی کوثر یکی از مشکلات اساسی آب شرب مردم استان بوشهر که سال‌ها دچار کم آبی بودند، مرتفع شد.

وی تصریح کرد: خط آبرسانی کوثر بیش از 700 کیلومتر طول دارد که بیش از 70 درصد آب ورودی آن به استان بوشهر منتقل می‌شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای کشور با بیان اینکه آب ورودی به استان بوشهر با مشکلات خاصی منتقل می‌شود، تصریح کرد: باید راهکارهای لازم در جهت کاهش هدر رفت آب از جمله نوسازی شبکه آبرسانی به روزرسانی تاسیسات آبرسانی و جلوگیری از انشعابات غیرمجاز اقدامات اساسی و مهم انجام داد تا  از این بحران خشکسالی به راحتی عبور کنیم.

تشیعی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف از مهم‌ترین راه مقابله با بحران کم آبی  است، تاکید کرد: در کنار اقدام‌های مسئولان برای برون رفت از وضعیت کم آبی موجود، مشارکت مردم در استفاده بهینه و صرفه‌جویی از این مایه حیاتی نیز گذر از دوره خشکسالی را تسهیل خواهد کرد.

وی همچنین بر تسریع در اجرای طرح های فاضلاب در شهرهای مختلف استان تاکید کرد و افزود: تسریع در اجرای این طرح‌ها اثرات قابل توجهی در حفظ بهداشت و کاهش آلودگی‌ها و سلامت افراد جامعه خواهد داشت.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای کشور با قدردانی از خدمات ارزنده محمد پوریوسفی در مدت فعالیت در پست سرپرستی مدیریت شرکت آبفای استان بوشهر قدردانی کرد و حیدر دهقانی را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معرفی کرد.

حیدر دهقانی قبل از تصدی این پست، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان فارس بود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول