اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج هنرمندان:

قدس محور هویت و اتحاد امتی است که مستضعفان را وارث واقعی می‌داند

سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اعلام کرد: قدس محور هویت و اتحاد امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند.

قدس محور هویت و اتحاد امتی است که مستضعفان را وارث واقعی می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در بیانیه‌ای که سازمان بسیح هنرمندان استان اردبیل صبح امروز و در آستانه روز قدس صادر کرد آمده است: روز قدس نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد پرچم عدالت‌طلبی در جهان برافراشته شود و لبیک‌گویان به فریاد همیشه خروشان امام راحل (ره) برای آزادی بیت‌المقدس ظرفیت و توان خود را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

در این بیانیه آمده است: فلسطین سرزمین اسلامی است و متعلق به همه مسلمانان جهان اسلام است و هیچ کشور، گروه و سازمانی خارج از جهان اسلام نمی‌تواند برای این سرزمین تصمیم‌گیری کند. هویت فلسطین و ملت مظلوم آن هویت اسلامی است و تنها با تمسک به قرآن کریم و اعتقادات اسلامی می‌توان با بسیج ملت‌ها و امت حزب‌الله برای آزاد‌سازی فلسطین اقدام کرد. ضربه زدن به قیام اصلی مردم فلسطین و هرگونه تصمیم‌‌‌گیری نظام سلطه جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار، تضعیف تمامی مسلمانان جهان و تاراج ازش‌ها و اعتقادات اسلامی و دینی آنان است.

در بخش دیگری این بیانیه با یادآوری اینکه قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است و این سرزمین محور هویت و اتحاد امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند، تاکید شده است که تنها در سایه اتحاد این امت وفادار به آرمان رسول‌الله است که می‌توان پیروزی واقعی را به دست آورد.

در این بیانیه هنرمندان بسیجی استان اردبیل پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و پیروزی حماس در جنگ 22 روزه غزه را در سایه اتکال به خداوند متعال و از طریق پافشاری بر مقاومت اسلامی دانستند و بر تقویت هر چه بیشتر مواضع گروه‌ها و سازمان‌های جهادی و اسلامی در فلسطین نظیر جهاد اسلامی و حماس پافشاری کردند.

در بخش پایانی این بیانیه تصریح شده است: در آستانه روز جهانی قدس طرح آمریکایی – صهیونیستی – اتحادیه اروپا مبنی بر ترویست قلمداد کردن شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را به شدت محکوم کرده و همگام با مسلمانان دنیا و ایران اسلامی با الهام از آموزه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطعانه به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین سازمان‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر خواهیم داد.

انتهای پیام/62007/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول