اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار صبا و ملوان

اخراج مدافع ملوان/ نوزدهمین گل عنایتی با پیراهن صبا

به ثمر رسیدن نوزدهمین گل عنایتی با پیراهن صبا، استقبال تماشاگران قمی از بازی، رقم خوردن نخستین پیروزی صبا با مایلی کهن و ... مهمترین خبرها از دیدار صبا و ملوان است.

اخراج مدافع ملوان/ نوزدهمین گل عنایتی با پیراهن صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی برگزار‌کننده یکی از شش دیدار باقی‌مانده هفته نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بودند، دیداری که دقایق آغازین بامداد امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم حکم به برتری یک بر صفر صبا داد.

مهمترین اتفاق نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی قبل از به ثمر رسیدن تک گل تیم صبا، اخراج مدافع ملوان بود.

احمد آهی به هنگام دفع توپ برگشتی از سوی دروازه‌بان تیمش و با هدف ممانعت از باز شدن دروازه تیم خود، با پای راست مچ پای چپ غلامرضا عنایتی مهاجم فرصت‌طلب تیم صبای قم را نشانه رفت و این حرکت از نظر داور مسابقه خطا تشخیص داده شد تا هم آهی از زمین بازی اخراج شود و هم صبا به یک ضربه پنالتی برسد.

به ثمر رسیدن نوزدهمین گل عنایتی با پیراهن صبا

غلامرضا عنایتی به عنوان گلزن‌ترین بازیکن تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور توانست نوزدهمین گل خود را با پیراهن صبا در لیگ برتر فوتبال به ثمر برساند.

عنایتی در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز مهاجم تیم صبای قم بود که با پیراهن این تیم 18 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن صبا لقب گرفت اما در لیگ دوازدهم به تیم مس کرمان رفت و در بازگشت دوباره به صبا برای لیگ سیزدهم، در گام نخست به ملوان انزلی گل زد تا بدین ترتیب نوزدهمین گل خود را با پیراهن صبا زده باشد.

استقبال قابل توجه تماشاگران قمی از بازی صبا و ملوان

یکی از نکات قابل توجه دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی استقبال تماشاگران قمی و همچنین هواداران تیم ملوان از این بازی بود.

در حالی که مسئولان باشگاه صبای قم تماشای این دیدار را برای علاقمندان به فوتبال رایگان اعلام کرده بودند، تماشاگران نیز که می‌دانستند خبری از خرید بلیط پنج هزار تومانی نیست استقبال خوبی از این بازی داشتند و خیلی بیشتر از بازی‌های گذشته صبا، در ورزشگاه یادگار امام حضور یافتند.

این در حالی است که تعداد دو دستگاه اتوبوس نیز تماشاگران و هواداران تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را از شهر انزلی به قم منتقل کرده بود و انزلی‌چی‌ها حتی در این دیدار خارج از خانه نیز قوی سپید را تنها نگذاشته بودند اما تیم آنها در گام نخست لیگ سیزدهم به صبا باخت.

قضاوت صالحی و صدور 3 کارت رنگی برای بازیکنان ملوان

یکی از اتفاقات جالب توجه دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و صبای قم صدور سه کارت رنگی توسط داور مسابقه برای بازیکنان تیم ملوان بود.

در این دیدار که البته بدون حاشیه و اتفاق خاصی به انجام رسید، حسن اشجاری و امیرحسین فشنگچی دو بازیکنی که در سمت چپ خط دفاعی ملوان بازی می‌کردند از سیداحمد صالحی داور این بازی کارت زرد گرفتند و البته سیداحمد آهی مدافع ملوان نیز به دلیل خطای عمد بر روی مهاجم صبا در نیمه نخست از زمین بازی با دریافت کارت قرمز اخراج شد.

نخستین پیروزی صبا با مایلی کهن

صبای قم نخستین پیروزی خود در یک دیدار رسمی را با مربیگری محمد مایلی کهن در هفته نخست لیگ سیزدهم فوتبال کشور کسب کرد.

مایلی کهن دوازدهمین مربی تاریخ باشگاه صبای قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که توانست لیگ سیزدهم را با پیروزی یک بر صفر برابر ملوان آغاز کند، این در حالی است که صبا در آخرین بازی رسمی خود در این ورزشگاه به مس کرمان باخته بود.

انتهای پیام/78002/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول