اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال

صبای قم لیگ سیزدهم را با شکار قوی سپید آغاز کرد

تیم فوتبال صبای قم نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی برابر ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت.

صبای قم لیگ سیزدهم را با شکار قوی سپید آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج همیشه فارس بامداد جمعه هفته نخست خود را سپری کرد و طی آن تیم‌های مدعی در گام نخست موفق به شکست حریفان خود شدند.

یکی از تیم‌های پیروز هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در دوره سیزدهم تیم فوتبال صبای قم بود که در دیداری خانگی در حضور تماشاگران خود توانست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را با یک گل از پیش رو بردارد.

شاگردان محمد مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر قمی علاقمند به فوتبال در ورزشگاه یادگار امام قم برابر ملوان بندر انزلی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت مزد این بازی خوب را با پیروزی یک بر صفر و کسب سه امتیاز گرفتند.

در این دیدار صبای قم با ترکیب طهماسبی، کاشی، حیدری، هوتن، بیات، ابراهیمی، صادقی، کریمی، مومنی، امرایی و عنایتی در مقابل ملوان بندر انزلی قرار گرفت در حالی که ملوان نیز با ترکیب پشنکو، معبودی، سالارزاده، آهی، اشجاری، زارع، یوسف‌زاده، ثاقبی، یوسفی، شیری و رافخایی به میدان آمد.

نیمه نخست این دیدار با برتری صبای قم به پایان رسید، صبا از همان آغاز مسابقه حملات متعددی را روی دروازه تیم ملوان بندر انزلی طراحی کرد و در حالی که حداقل سه موقعیت صد درصد گلزنی داشت، در نهایت از روی نقطه پنالتی به گل رسید.

در صحنه پنالتی که در داخل محوطه شش قدم تیم ملوان و نزدیک به خط دروازه این تیم رخ داد، سرگئی پشنکو دروازه‌بان تیم ملوان بندر انزلی ابتدا ضربه مهاجم صبا را دفع کرد، اما توپ برگشتی در مقابل دروازه به غلامرضا عنایتی مهاجم صبا رسید و این بازیکن قصد داشت دروازه را باز کند که با خطای احمد آهی مدافع ملوان رو به رو شد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد.

احمد صالحی قاضی این دیدار بود و در دقیقه 24 بازی در سوت خود به علامت پنالتی به سود صبای قم دمید تا صبا با تیزهوشی عنایتی و ضربه دقیقی که وی به سمت دروازه تیم ملوان بندر انزلی شلیک کرد بتواند گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر برساند.

بازی در نیمه دوم تقریبا متعادل بود و ملوان بندر انزلی به دلیل 10 نفره شدن چندان توان خوب تغذیه کردن سیدجلال رافخایی مهاجم گلزن خود را نداشت و به همین خاطر دیدار خارج از خانه هفته نخست را با یک گل به صبای قم واگذار کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول