اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از دقایقی پیش

آیین احیای شب بیست و یکم در قبله تهران آغاز شد

آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور پرشور عاشقان و دلدادگان حریم کبریایی در حرم شاه عبدالعظیم (ع) آغاز شد.

آیین احیای شب بیست و یکم در قبله تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آئین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و مراسم سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی (علیه‌السلام) آغاز شده است.

مراسم احیای آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با تلاوت قرآن کریم توسط سعید طوسی آغاز شد و در حال حاضر دعای جوشن کبیر توسط  محمدرضا غلامرضازاده و سعید طوسی در حال قرائت است.

مرثیه سرایی و مراسم سوگواری در این مراسم پرفیض، توسط باقری مداح اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و سخنرانی و مراسم احیا نیز توسط آیت‌الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

جمع کثیر زائران و مجاوران آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از ساعت‌ها قبل از برگزاری مراسم در بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم حضور یافته و هم‌اکنون نیز جمعیت انبوه زائران درحال ورود و استقرار در صحن‌ها و فضاهای اختصاص یافته به زائران در اطراف حرم مطهر هستند.

مراسم معنوی شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به‌طور مستقیم روی سایت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) پخش می‌شود.   

آیین احیای شب بیست و یکم در حرم مطهر امام خمینی (ره) نیز آغاز شده است و تا ساعاتی دیگر این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان ادامه یافته و توسط ایشان مراسم قرآن به سرگیری برگزار می‌شود.

زائران و مجاوران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در این بارگاه ضمن راز و نیاز با خداوند متعال بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می‌کنند.

بقاع متبرکه شهرستان ری نیز پذیرای عاشقان و دلدادگانی است که با حضور در اماکن مقدسه با شفیع قرار دادن آنها با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.

مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های قبله تهران نیز مملو از جمعیت عاشقان و دلدادگان مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول