اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای:

قدرت خداوند در گام‌های استوار مسلمانان روزه‌دار تجلی می‌یابد

بسیج دانش‌آموزی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای مطرح کرد: در روز جهانی قدس، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار تجلی می‌یابد.

قدرت خداوند در گام‌های استوار مسلمانان روزه‌دار تجلی می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه طی بیانیه‌ای مطرح کرد: در روز جهانی قدس، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار تجلی می‌یابد.

این بیانیه تاکید می‌کند: مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌، با انتخاب آگاهانه‌ شهادت‌طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان از شرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌ و سرزمین مادری خود جانانه دفاع می‌کنند.

در این بیانیه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین بلکه همه مستضعفین بدانند، آمده است: روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت‌زده‌ مستکبران جهان، روز نمایش اتحاد و هم‌بستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغال‌گر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار است.

در ادامه با بیان اینکه در این برهه از تاریخ که جهان اسلام سرشار از موج بیداری اسلامی است و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین‌های اسلامی را درنوردیده، عنوان شده است: نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و ددمنشانه غرب در تکاپوست و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی جسته و معادلات جهانی به‌ویژه روند تحولات منطقه، در حرکت رو به جلوی خود، هم‌سو با منافع و مصالح مسلمین و مستضعفین جهان و کاملاً در تضاد با اهداف و راهبردهای نظام سلطه و به ضرر غرب صهیونیستی در حال رقم خوردن است.

در خاتمه بیانیه از دانش‌آموزان و فرهنگیان برای شرکت حماسی در این راهپیمایی تاکید شده و آمده است: در آستانه روز جهانی قدس و در آدینه‌ای که گام‌های استوار مردان و زنان روزه‌دار قداستی صد چندان به آن بخشیده، ضمن گرامی‌داشت این روز بزرگ و آرزوی رهایی قدس عزیز، مردم شکست‌ناپذیر فلسطین و نیز ملت‌های ستمدیده کشورهای زیر سلطه استکبار، در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب و عهد و پیمان با مقام معظم رهبری از عموم مردم مسلمان استان کرمانشاه به‌ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان دعوت می‌شود همگام با مردم بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کرده و با حضور حماسی خود با خلق حماسه‌ای دیگر مشتی آهنین بر دهان یاوه‌گویان مستکبر جهان زده، آنان را در رسیدن به اهداف شوم یهودی‌سازی فلسطین مأیوس و ناکام کنند.

انتهای پیام/2700/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول