اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

مراسم لیالی قدر در 10 مسجد محوری خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری مراسم لیالی قدر در 10 مسجد محوری استان خبر داد.

مراسم لیالی قدر در 10 مسجد محوری خراسان‌شمالی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجت‌الاسلام بابامحمد ایزانلو مکان برگزاری این مراسم در شهرستان بجنورد را در مصلای امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام گل‌زاده و امام‌زاده سید عباس با سخنرانی حجت‌الاسلام شرف‌خانی، در شیروان مصلای نماز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام یعقوبی، اسفراین مسجد امام حسین (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدیان اعلام کرد.

وی افزود: مراسم این شب‌ها در شهرستان فاروج نیز به سخنرانی حجت‌الاسلام محمدزاده در محل مسجد جامع، در گرمه با سخنرانی حجت‌الاسلام گرمابی در محل مسجد موسی بن جعفر (ع) و در مانه و سملقان با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدزاده در محل مسجد جامع برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ایزانلو تصریح کرد: در شهرستان راز و جرگلان نیز این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام غفاری در محل مسجد جامع، در سنخواست با سخنرانی حجت‌الاسلام یوسف‌زاده در محل مسجد جامع و در جاجرم با سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار می‌شود.

وی برگزاری نماز مغرب و عشاء، نماز 100 رکعتی، قرائت دعای جوشن کبیر، مناجات‌خوانی، مداحی، سخنرانی و قرآن به سر گرفتن را از برنامه‌های این شب‌ها دانست.

انتهای پیام/63002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول