اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه اهواز:

جوانان از شب‌های قدر ‌‌نهایت بهره را ببرند

استاد حوزه علمیه اهواز از جوانان سراسر کشور خواست از شب‌های قدر ‌‌نهایت بهره را ببرند.

جوانان از شب‌های قدر ‌‌نهایت بهره را ببرند

حجت الاسلام سید امین میرعلایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همه باید در شب‌های قدر به خدا نزدیک شویم.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که ماه مبارک رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده است و تمام عظمت ماه مبارک رمضان در نزول قرآن خلاصه می‌شود.

استاد حوزه علمیه سفیران حضرت علی بن ابیطالب (ع) اهواز تاکید کرد: توصیه من به جوانان عزیز و خداجوی ایران اسلامی این است که در ماه مبارک رمضان ارتباط خوبی با قرآن کریم برقرار کنند و از شب‌های قدر نیز ‌‌نهایت بهره را ببرند.

به گفته وی، در روایات داریم که اگر کسی در جوانی قرآن بخواند کلام نورانی با گوشت، پوست و استخوانش آمیخته می‌شود و بهترین ایام و بهار برای انس با قرآن و تلاوت آن ماه مبارک رمضان است.

امام جماعت مسجد قبای بوستان اهواز ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی دانست و افزود: این ماه یک ماه شروع است یعنی انسان با اعمالی که انجام می‌دهد خود را مهیا می‌کند تا این حالات در ماههای دیگر سال نیز ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: حالات معنوی که در بزرگان دین می‌بینیم استمرار و تداوم آن حالات و معنویات دوران جوانیشان است.

میرعلایی گفت: از همه جوانان عزیز می‌خواهم از لحظه لحظه روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان به نحو احسن استفاده کنند و از این سفره قرآن ‌‌نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول