اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای شهدای دستگرد:

آقایان با فرهنگسراها نامأنوس هستند

مدیر فرهنگسرای شهدای دستگرد گفت: با وجود اینکه بانوان بیشترین مخاطبان کانون‎ها و فرهنگسراها هستند، آقایان با فرهنگسراها نأمانوس هستند.

آقایان با فرهنگسراها نامأنوس هستند

منصور قربانی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:  به طور معمول بانوان بیشترین مخاطبان کانون‎ها و فرهنگسراها هستند و متأسفانه آقایان کمتر در این فعالیت‎ها شرکت می‎کنند.

وی افزود: آقایان به دلایل مختلف با فعالیت در فرهنگسراها نامأنوس هستند، مسائل و مشکلات شغلی و اقتصادی یکی از دلایل عدم استقبال آقایان از فعالیت فرهنگسراها است.

مدیر فرهنگسرای شهدای دستگرد ادامه داد: آقایان هنوز باور نکردند که توجه به مسائل فرهنگی لازمه زندگی آنان است و اگر باور داشته باشند، این باور بسیار سطحی است.

وی گفت: هزینه‎های اقتصادی همچون گرانی و تورم نیز از دلایل عدم شرکت در کلاس‎های فرهنگسراها است، به شکلی که تاکنون افرادی مراجعه کرده ‎اند که حتی از هزینه‎های ابتدایی کلاس‎های آموزشی ناتوان بوده‎اند و این کاهش مخاطب به دلیل مشکلات اقتصادی کاملا در چندماهه اخیر محسوس بوده است.

قربانی تصریح کرد: مشکلات فرهنگسراها به بخش‎های مختلف تقسیم می‎شود، که مسائل ساختاری و فیزیکی و محتوایی از جمله این مشکلات است.

انتهای پیام/63019/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول