اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد

پیشرفت فرهنگسراهای روستایی رودان و میناب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان از پیشرفت فرهنگسراهای روستایی رودان و میناب استان هرمزگان اظهار رضایت کرد.

پیشرفت فرهنگسراهای روستایی رودان و میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مرشدی عصر دوشنبه در دیدار با مدیرکل امور روستایی استانداری هرمزگان گفت: طی بازدیدی که از پروژه‌های فرهنگسراهای روستایی در شهرستان‌های رودان، میناب و بخش رودخانه در هفته گذشته داشته‌ام، این پروژه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه کمتر از یک ماه از کلنگ‌زنی و شروع مجدد ساخت فرهنگ سراهای روستایی نمی‌گذرد، با اختصاص بودجه مناسب توسط مدیرکل امور روستایی استانداری به این امر و پیشرفت مناسب پروژه‌ها، زمینه شور و نشاط فرهنگی در این روستاها فراهم شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: این نوع نگاه مثبت به حوزه فرهنگ و هنر باید در سایر مدیران و متولیان استان نیز ارتقا یابد و در این صورت است که بخش فرهنگ و هنر استان به سرعت رشد خواهد کرد و از این طریق مردم نیز از امکانات عادلانه فرهنگی بهره‌مند خواهند شد.

*اختصاص اعتبار به فرهنگسراهای روستایی

مدیرکل امور روستایی استانداری استان هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از روند ساخت فرهنگسراهای روستایی گفت: روند ساخت تعدادی از این پروژه‌ها در گذشته آغاز شده و در مراحل اولیه متوقف شده بود و برخی دیگر نیز پس از نیازسنجی طی ماه گذشته کلنگ‌زنی شد که با تخصیص اعتبار، ساخت مجدد همه این فرهنگسراها شروع شده است و پیشرفت قابل قبولی دارد.

حسین رئیسی افزود: برای هریک از فرهنگسراهای روستایی در شرق استان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در مرحله اول به هر پروژه 500 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر شهرستان‌های رودان و میناب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چند فرهنگ سرای روستایی نیز برای بخش بشاگرد و سایر مناطق کمتر برخوردار در نظر گرفته شده است که به زودی مراحل ساخت آن‌ها نیز شروع خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول