اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

طرح نهضت قرآن‌آموزی در تمام فرهنگسراهای مشهد اجرا می‌شود

مدیر اجرایی طرح نهضت قرآن آموزی در مشهد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح نهضت قرآن‌آموزی در تمام فرهنگسراهای مشهد اجرا می‌شود.

طرح نهضت قرآن‌آموزی در تمام فرهنگسراهای مشهد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نرگس نعیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نهضت قرآن آموزی در چهار مقطع سنی نوجوانان، کودکان، جوانان و بزرگسالان در تمام فرهنگسراها و مساجد سطح شهر مشهد و مناطق محروم از 10 تیر ماه تا 20 شهریور ماه اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی طرح نهضت قرآن آموزی در مشهد گفت: این طرح به صورت رایگان و برای تمام مقاطع سنی است به گونه‌ای که برای کودکان روخوانی، قصه‌گویی، نقاشی و شیوه‌های نوین تدریس قرآنی استفاده می‌شود.

نعیمی با تاکید بر اینکه در مقطع سنی نوجوانان نیز قرائت و روخوانی و روان‌خوانی قرآن آموزش داده می‌شود گفت: مشاوره قرآنی و برگزاری کلاس مفاهیم قرآن از جمله برنامه‌های قرآنی نهضت قرآن‌آموزی ویژه مقطع سنی نوجوانان است.

وی یادآور شد: در مقطع سنی بزرگسالان نیز تصحیح قرائت قرآن و نماز و تلاوت مستمر و برگزاری جلسات مشاوره‌ای و کلاس‌های آموزش قرآن در سبک زندگی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی طرح نهضت قرآن آموزی در مشهد با بیان اینکه حضور اساتید در رشته‌های مختلف و مشاوران قرآنی بنا بر نیاز مناطق و فرهنگسرای سطح شهر است، افزود: تاکنون 50 کلاس قرآنی در مناطق شهری و فرهنگسراها و روستاهای سطح شهر با مشارکت موسسه قرآنی آیات قرآن رضوی و سازمان فرهنگسرای شهرداری مشهد برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح آشنایی هر چه بیشتر شهروندان مشهدی با آموزه‌های قرآنی است. 

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول