اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه دختران نوجوان

طرح «رو به دریا» در فرهنگسرای شهدای دستگرد برگزار می‎شود

مدیر فرهنگسرای شهدای دستگرد گفت: «رو به دریا» عنوان برنامه‎ای ویژه دختران نوجوان است که در فصل تابستان در فرهنگسرای شهدای دستگرد برگزار می‎شود.

طرح «رو به دریا» در فرهنگسرای شهدای دستگرد برگزار می‎شود

منصور قربانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فعالیت‎های فصل تابستان فرهنگسرای شهدای دستگرد به دو قسمت تقسیم می‎شود که بخش اول شامل فعالیت‎های آموزشی در بخش فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و شهروندی است.

وی افزود: بخش دوم فعالیت‎های این مرکز شامل برنامه‎هایی است که به مناسبت‎ها و یا با مباحث مختلف دنبال می‎شود، مانند برگزاری اردو، محافل قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان، پاتوق خانواده در سه مرحله در تابستان و در همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای شهدای دستگرد در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضان بیشتر مختص به این ماه است؛ به صورتی که برنامه فصل تابستان این فرهنگسرا به سه بخش تقسیم شده که در ماه مبارک رمضان به شکل فعالیت‎های قرآنی دنبال می‎شود.

وی اذعان داشت: برگزاری کانون‎ها و تشکل‎های مردم نهاد از دیگر برنامه‎های این کانون در فصل تابستان است؛ به عنوان مثال کانون مادران، کانون سلامت، کانون شعر و ادب، کانون نمایش کانون دختران جوان، کانون معرفت در این فرهنگسرا ایجاد شده و به برگزاری برنامه می‎پردازند.

قربانی ادامه داد: طرح رو به دریا عنوان طرحی است که ویژه دختران نوجوان 2 روز در هفته به موضوعاتی همچون نشست‎های اندیشه، کارهای گروهی، تفریح و بازی و سرگرمی و بازدید و اردوهای علمی و تخصصی برگزار می‎شود، که دختران نوجوان حدود شش ساعت در هفته وقت خود را در این کلاس‎ها می‎گذرانند.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول