اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

افق روشنی از وضعیت شاخص سلامت در کرج پیش‌بینی می‌شود

فرماندار شهرستان کرج با اعلام اینکه تمهیدات اساسی برای بهبود وضعیت سلامت در کرج اندیشیده شده است، گفت: افق روشنی از وضعیت شاخص سلامت در کرج پیش‌بینی می‌شود.

افق روشنی از وضعیت شاخص سلامت در کرج پیش‌بینی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی ایران‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کرج، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و همچنین تخصیص اعتبارات امروز افق بسیار روشنی در حوزه سلامت و بهداشت در انتظار کلانشهر کرج است.

وی افزود: البته باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح‌های سلامت و بهداشت انجام شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

فرماندار شهرستان کرج با اشاره به جمعیت رو به افزایش کرج اظهار داشت: مسئولان در حوزه بهداشت و سلامت باید توجه بیشتری را برای توسعه این مهم در کرج داشته باشند و نیازهای شهروندان در این حوزه را مرتفع نمایند.

ایران‌نژاد تأکید کرد: هر چند که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده هم‌اکنون در این حوزه با پیشرفت متعادلی مواجه بوده‌ایم اما نباید به این میزان اکتفا کنیم چراکه جمعیت این کلانشهر هر روز رو به افزایش است و باید طرح‌ها و برنامه‌های خود را در حوزه بهداشت و سلامت به تناسب جمعیت افزایش دهیم.

وی با اعلام اینکه تاکنون گامهای مهمی در امر آموزش پزشکی، پیراپزشکی و... برداشته شده است ادامه داد: در این راستا با پذیرش بیش از یک‌هزار دانشجو در رشته‌های مختلف پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری، مامایی و بهداشت، می‌توانیم چشم‌انداز و افق روشنی را برای آینده این شهرستان در زمینه بهداشت و حوزه سلامت داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول