اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای کرمان نیاز به توسعه دارند

استاندار کرمان گفت: کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای کرمان نیاز به توسعه دارند.

کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای کرمان نیاز به توسعه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای کرمان‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام آموزش ما‌ در سطح مدارس، متوسطه و دانشگاه‌ها عمدتا مبتنی بر مباحث تئوری است.

وی ‌با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان‌ دانشگاهی‌ فقط مباحث تئوریک را یاد دارند، افزود: نظام آموزشی ما فارغ‌التحصیلان خود را بعد از پایان تحصیلات برای ورود به بازار کار آماده نمی‌کند‌ و باید تلاش کنیم این عیب را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: کسانی که آموزش‌های لازم را در زمینه مختلف‌ دیده‌اند در بازار کار مشغول به فعالیت هستند یا در نوبت وارد شدن به بازار کار قرار دارند.

استاندار کرمان بیان داشت: بسیاری از کارگاه‌های استان کرمان با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستند و نیاز به توسعه و پشتیبانی‌ دارند به جوانان اطلاع‌رسانی شود و افرادی که جویای کار هستند، برای کسب مهارت‌های لازم به اینگونه مراکز مراجعه کنند.

نجار گفت: با بازدیدی که امروز ‌از این مرکز انجام شد با توجه به امکانات این مراکز می‌توانند شیفت کاری خود را افزایش دهند و دو برابر افرادی که در حال حاضر آموزش می‌بینند را آموزش دهند.

وی تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی برای جوانان و مردم می‌دانند چنین مراکزی وجود دارد و آنها می‌توانند در رشته مورد علاقه خود آموزش‌های لازم را ببینند و وارد بازار کار شوند.

استاندار کرمان اذعان کرد:‌ کار زیاد است، اما همه به دنبال شغل‌های دولتی هستند ‌و این امر ممکن نیست، این طرز فکر باید اصلاح شود.

انتهای پیام/‌80018/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول